بسم الله الرحمن الرحیم

پژوهش بایستی هم برای رسیدن به اوج قلّه‌ی علم و ایجاد مرجعیّت علمی و هم باید برای حلّ مسائل جاری کشور باشد. مقام معظم رهبری

دستاوردهای قرآنی حوزه برای ما امیدبخش است/ استقبال خوب مردم از واقعیات و دستاوردهای قرآنی حوزه

حوزه/ دشمن تلاش دارد تا بین جامعه  حوزوی و عموم مردم نوعی فاصله را ایجاد کند ما در این نمایشگاه و به ویژه این بخش حوزوی شاهد هستیم که وقتی مردم با واقعیات و دستاوردهای حوزه آشنا می شوند استقبال می کنند و همه این فعالیت ها و دستاوردهای قرآنی حوزه برای ما امیدبخش است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تهران، دکتر اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در غرفه مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه در بخش حوزوی نمایشگاه سی و یکم قرآن کریم در سخنانی ضمن ابراز خرسندی از فعالیت ها و خدمات قرآنی حوزه های علمیه گفت: خیلی خوشحالم که بحمدالله بخش حوزوی همچون سالهای قبل خیلی خوب و تاثیرگذار در نمایشگاه بین المللی قرآن حضور دارد و از همه مسئولین و دست اندرکاران این بخش به ویژه آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کمال تقدیر و تشکر را دارم.

وی افزود: ما نیاز داریم به این نوع تعاملات و همکاری های بیشتر با حوزه های علمیه؛ همچنان که در این بخش حوزوی مشاهده می شود خواهران و برادران حوزوی مشاور حضور دارند و به مردم و مراجعه کنندگان خدمات مشاوره ای ارائه می دهند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به تلاش مذبوحانه دشمنان اسلام و انقلاب علیه نهاد روحانیت به ویژه در سالهای اخیر تاکید کرد: دشمن تلاش دارد تا بین جامعه حوزوی و عموم مردم نوعی فاصله را ایجاد کند ما در این نمایشگاه و به ویژه این بخش حوزوی شاهد هستیم که وقتی مردم با واقعیات و دستاوردهای حوزه آشنا می شوند استقبال می کنند و همه این فعالیت ها و دستاوردهای قرآنی حوزه برای ما امیدبخش است.

دکتر اسماعیلی خاطرنشان کرد: در این فضایی که همه به دنبال ناامیدی هستند و مدعی تضعیف گرایشات دینی مردم هستند، اما از قضا این استقبالی که از این نوع نمایشگاه ها با نگاه دینی می شود دشمن را ناامید و دوستان را امیدوار می کند.

وی در پایان بر ضرورت حمایت از مراکز قرآنی حوزه تاکید و خاطرنشان کرد: ما وظیفه داریم که این بسترها را آماده کنیم تا بخش های مختلف حوزه اعم از حوزه خواهران و برادران دستاوردهای خود را عرضه کنند و ما نیز تلاش داریم تا تفاهم نامه هایی که با بخش های مختلف حوزه داریم را هرچه زودتر اجرایی کنیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *