بسم الله الرحمن الرحیم

پژوهش بایستی هم برای رسیدن به اوج قلّه‌ی علم و ایجاد مرجعیّت علمی و هم باید برای حلّ مسائل جاری کشور باشد. مقام معظم رهبری

شورای سیاستگذاری جشنواره تشکیل جلسه داد

جلسه شورای سیاستگذاری جشنواره علامه حلی(ره) صبح امروز شنبه 9 دی‌ماه 1402 با حضور اعضاء در محل معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه برگزار شد.

«تعیین دبیر جشنواره پانزدهم»، «پیشنهاد ترمیم اعضای شوراهای سیاستگذاری و علمی جشنواره»، «تعیین موضوعات بخش ویژه جشنواره شانزدهم» و «پیشنهاد تغییراتی در گروه‌های علمی جشنواره» از جمله موضوعات مورد بحث در این جلسه بود.

با رأی اعضای این شورا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصالح مازنی به عنوان دبیر جشنواره پانزدهم ابقا شد. همچنین، گروه علمی «علوم انسانی مرتبط با حوزه دین» به سه گروه مجزای «سیاسی و اجتماعی»، «مدیریت و اقتصاد» و «علوم تربیتی و روان‌شناسی» تقسیم شد.

این شورا با تداوم موضوع بخش ویژه سال گذشته با عنوان «حوزه‌های علمیه و فرهنگ عمومی» در دوره شانزدهم و همچنین اضافه شدن موضوع «پژوهش و تبلیغ ؛ ابزارها و شیوه‌ها» موافقت کرد.

معاون پژوهش حوزه‌های علمیه، رئیس مرکز امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه، معاون علمی حوزه علمیه خراسان، نماینده معاونت آموزش حوزه‌های علمیه مدیر ترویج پژوهش حوزه‌های علمیه، دبیر جشنواره و دو نفر از پژوهشگران حوزوی، اعضای شورای سیاستگذاری این جشنواره هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *