بسم الله الرحمن الرحیم

شعار هفته: پژوهش، پایگاه علمی و تبلیغ تهاجمی

معاون و برخی مدیران و مسئولان پژوهش حوزه‌های علمیه، همزمان با هفته پژوهش، چهار‌شنبه‌شب، 22 آذرماه سال جاری، با حضور در منزل آیت الله حاج شیخ عبد الله خائفی به دیدار ایشان رفتند.
معاون پژوهش حوزه‌های و همراهان، ضمن ابلاغ سلام آیت الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه، از سال‌ها مجاهدت علمی و پژوهشی ایشان، در راه نشر معارف اسلامی و مکتب اهل بیت علیهم السلام، صمیمانه تقدیر و تشکر کردند.
آیت الله خائفی، علی‌رغم کهولت سن، به گرمی، از دیدارکنندگان خود استقبال کرده و در سخنانی شنیدنی، گوشه‌ای از سابقه علمی، پژوهشی و انقلابی خود را یادآور شد. این عالم دینی، به سال‌ها شاگردی خود در محضر امام خمینی (ره) در ایران و نجف، اشاره و از شجاعت و پیشگامی امام در مبارزه با رژیم طاغوت، به بزرگی یاد کرد. همچنین، جایگاه علمی و عملی دیگر اساتید بزرگ خود، مانند آیات عظام بروجردی، خویی و حکیم را به خوبی ستود. خاطرات ایشان از دیدار و همراهی با شهید نواب صفوی شنیدنی بود. همچنان‌که تألیف کتاب در زمینه ولایت فقیه و تأکید ایشان بر تدریس ولایت فقیه در حوزه‌های علمیه، از دغدغه‌مندی و تعلق خاطر این پژوهشگر حوزوی به انقلاب اسلامی و مبانی اندیشه سیاسی اسلام حکایت داشت.
ایشان، طی ده‌ها سال تلاش علمی و اجتهادی خود، در کنار تحصیل، تدریس و ترویج دانش دینی، آثار، اسناد و کتاب‌های علمی و پژوهشی بسیاری را در عرصه فقه، اصول و معارف اسلامی به نگارش در آورده که تنها بخشی از آنها به چاپ رسیده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *