بسم الله الرحمن الرحیم

پژوهش بایستی هم برای رسیدن به اوج قلّه‌ی علم و ایجاد مرجعیّت علمی و هم باید برای حلّ مسائل جاری کشور باشد. مقام معظم رهبری

  • خانه
  • |
  • خبرهای پژوهشی
  • |
  • حجت الاسلام والمسلمین مازنی خبرداد: «جشنواره علامه حلی(ره)، پشتیبان تبلیغ» شعار پانزدهمین دوره جشنواره

 

حجت الاسلام محمد صالح مازنی

حوزه/ دبیر جشنواره علامه حلی(ره) گفت: باتوجه به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با طلاب حوزه، فراخوان پانزدهمین دوره جشنواره علامه حلی(ره) با شعار «جشنواره علامه حلی(ره)، پشتیبان تبلیغ» انجام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمدصالح مازنی در آئین اختتامیه چهاردهمین دوره جشنواره علامه حلی(ره) که امروز در سالن همایش‌های مدرسه علمیه معصومیه(س) برگزار شد، اظهار کرد: جشنواره علامه حلی(ره) پس از برگزاری در ۱۴ دوره، امروز به یک گفتمان تبدیل شده است.

وی با اشاره به اینکه نخستین دوره جشنواره علامه حلی(ره) در سال ۱۳۸۶ بود، مطرح کرد: در نخستین دوره جشنواره تنها حدود دو هزار اثر واصل شده بود ولی در چهاردهمین دوره این تعداد به ۲۱ هزار و ۴۰۳ اثر رسید.

دبیر جشنواره علامه حلی(ره) با بیان اینکه در این دوره ۱۱ هزار و ۵۶۷ اثر توسط برادران و ۹ هزار و ۸۳۶ اثر توسط خواهران داشته‌ایم، عنوان کرد: جشنواره علامه حلی(ره) ابتدا در سطح مدارس برگزار می‌شود و افراد برتر به ترتیب به جشنواره‌های استانی و ملی راه پیدا می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه از مجموع آثار تعداد ۸۲ اثر به عنوان آثار برگزیده شامل ۵۲ اثر بخش طلاب جوان و ۳۰ اثر بخش اساتید انتخاب شدند، خاطرنشان کرد: در بخش ویژه جشنواره هیچ اثر برگزیده نداشتیم و فراوانی رشته‌ها، سطوح، بخش‌ها، خواهر و برادر در برگزیده‌ها در ویژه نامه جشنواره منتشر خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین مازنی در پایان تصریح کرد: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با طلاب حوزه، فراخوان پانزدهمین دوره جشنواره علامه حلی(ره) با شعار «جشنواره علامه حلی(ره)، پشتیبان تبلیغ» انجام شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *