بسم الله الرحمن الرحیم

پژوهش بایستی هم برای رسیدن به اوج قلّه‌ی علم و ایجاد مرجعیّت علمی و هم باید برای حلّ مسائل جاری کشور باشد. مقام معظم رهبری

مراسم معرفی و تقدیر از برگزیدگان بیست و سومین همایش کتاب سال حوزه و پنجمین جشنواره مقالات علمی، پنج‌شنبه 5 اسفندماه 1400 در قم برگزار می‌شود.

به گزارش معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحمید جزایری گفت: بیست و سومین همایش کتاب سال حوزه به منظور معرفی و تقدیر از صاحبان برترین کتاب‌ها، پایان‌نامه‌های سطح چهار و مقالات علمی حوزویان داخل و خارج کشور، از ساعت 9 صبح پنج‌شنبه، 5 اسفندماه 1400 در قم آغاز به کار می‌کند.

وی افزود: هم‌زمان در این مراسم، برگزیدگان پنجمین جشنواره مقالات علمی حوزه نیز معرفی شده و از نویسندگان آن‌ها تجلیل می‌شود.

دبیر همایش کتاب سال حوزه اظهار کرد: در این مراسم، از مقام علمی یکی از شخصیت‌های پیشرو در عرصه تألیف و نگارش علوم آل‌محمد(ص) تجلیل به عمل می آید.

وی ادامه داد: در این همایش، به پاس نشر کتاب های پر ارج دینی، ناشران و مراکز پژوهشی برتر معرفی شده و از آن ها تقدیر می شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین جزایری تاکید کرد: مراسم معرفی و تقدیر از برگزیدگان بیست و سومین همایش کتاب سال حوزه، به صورت مستقیم از طریق سیمای مرکز نور، رادیو معارف و تلویزیون اینترنتی abarat.tv پخش می شود و تنها با حضور برخی فرهیختگان، صاحبان آثار برتر تکریم خواهند شد.

گفتنی است عموم فرهیختگان و فضلای حوزه‌های علمیه می‌توانند برای مشاهده مجازی این رویداد بزرگ علمی حوزه با ترافیک رایگان، عدد 23 را به سامانه 100007020 پیامک کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *