
💠 ۵ محور مهم و اولویتدار در پژوهشهای دفتر تبلیغات اسلامی
🔹حجتالاسلام والمسلمین احمد واعظی، عضو هیأت علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع) و رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در نشستی که با حضور محققان، پژوهشگران و اساتید حوزه و دانشگاه در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار شد، تحلیلی پیرامون اولویتها، ضرورتها و محورهای دارای اولویتهای پژوهش را تبیین کرد که در ذیل میخوانیم.
🔹بحثی که عرض میکنم، تحلیلی مبنایی است و اگر این تحلیل مبنایی مورد پذیرش قرار گیرد، طبیعتاً جهت میدهد به کارهای پژوهشیای که باید در مجموعه دفتر تبلیغات انجام دهیم.