بسم الله الرحمن الرحیم

پژوهش بایستی هم برای رسیدن به اوج قلّه‌ی علم و ایجاد مرجعیّت علمی و هم باید برای حلّ مسائل جاری کشور باشد. مقام معظم رهبری

به گزارش اداره اطلاع رسانی معاونت پژوهش حوزه های علمیه، حجت الاسلام یوسف جمالی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در جلسه معاونان پژوهش مدارس حوزه علمیه استان بوشهر با اشاره به برگزاری جشنواره علامه بلادی بوشهری گفت: این جشنواره در دو بخش علمی و اجرایی کار خود را سامان داده است.

دبیر جشنواره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری گفت: بخش علمی این جشنواره کار خود را به اتمام رسانده و شیوه‌نامه آن هم تدوین شده است که پس از جمع آوری آثار و داوری آنها، برترین ها تجلیل خواهند شد.

حجت الاسلام جمالی مهلت ارسال آثار به جشنوراه علامه بلادی را تا 13 مهر ماه سال جاری عنوان کرد و بیان داشت:  جشنواره علامه بلادی بوشهری شامل سه دبیرخانه است که دو دبیرخانه در بوشهر و یک دبیرخانه در شهر مقدس قم است.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را مشارکت و همگرایی روحانیان استان عنوان کرد و ابراز داشت: این جشنواره فرصت و انگیزه‌ای برای طلاب است تا بتوانند در عرصه پژوهش فعالیت کنند.

دبیر جشنواره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری درباره تعداد آثار ارسال شده به جشنواره گفت: براساس برآورد انجام شده تعداد 900 اثر به جشنواره ارائه خواهد شد که تا این لحظه عمده آثار دریافت شده است.

حجت الاسلام جمالی با بیان اینکه این جشنواره ویژه طلاب استان بوشهر است، تصریح کرد: همه آثار ارسال شده به دبیرخانه در روز جشنواره که 17 آذرماه سال جاری است به نمایش گذاشته می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *