بسم الله الرحمن الرحیم

پژوهش بایستی هم برای رسیدن به اوج قلّه‌ی علم و ایجاد مرجعیّت علمی و هم باید برای حلّ مسائل جاری کشور باشد. مقام معظم رهبری

به گزارش اداره اطلاع رسانی معاونت پژوهش حوزه های علمیه؛ حجت الاسلام علی اصغر بسطامی با اعلام این خبر، گفت: پژوهش از ارکان اصلی حوزه های علمیه است و طلاب باید از همان آغاز طلبگی با تحقیق و پژوهش آشنا شوند.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان ایلام در ادامه با اشاره به فراخوان مسابقه مقاله نویسی، افزود: در آستانه هفته پژوهش، یک دوره مسابقه مقاله نویسی با موضوعات “پژوهش از دیدگاه آیات و روایات”، “پژوهش از دیدگاه حضرت امام خمینی (ره)”، ” ضرورت و بایسته های پژوهش در حوزه های علمیه”، “پژوهش از دیدگاه مقام معظم رهبری”، “عوامل و موانع ایجاد انگیزه و روحیه پژوهشگری در طلاب” و “رسالت حوزه های علمیه در دوران جدید با تکیه بر پژوهش و تولید علم”، ویژه طلاب استان برگزار می شود.

وی همچنین، نگارش متن مقاله با قلم B Nazanin  شماره 12 در قالب فایل word و با تعداد صفحات بین 8 الی 10 صفحه را از شرایط شرکت در این مسابقه پژوهشی اعلام کرد.

حجت الاسلام بسطامی، 13 آذرماه را آخرین مهلت ارسال آثار از طریق پست الکترونیک p.howzeh.ilam@gmail.com اعلام کرد و گفت: روز 25 آذرماه از صاحبان مقالات برگزیده با اهدای جوایزی، تقدیر به عمل خواهد آمد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *