بسم الله الرحمن الرحیم

شعار هفته: پژوهش، پایگاه علمی و تبلیغ تهاجمی

حوزه/ در آیین اختتامیه هفتمین جشنواره پژوهشی علامه حلی(ره) استان بوشهر از ۱۹ نفر از پژوهشگران برتر این جشنواره تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، آیین اختتامیه هفتمین جشنواره علمی پژوهشی علامه حلی(ره) بوشهر امروز با حضور، نماینده ولی فقیه در استان، اساتید و طلاب حوزه های علمیه خواهران و برادران در سالن شهید بهشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با تجلیل از برگزیدگان به کار خود پایان داد.

حجت الاسلام مهدی نعمتی معاون پژوهش حوزه علمیه استان بوشهر در این آیین با اشاره به آثار ارسال شده به دبیرخانه گفت: ۱۸۱ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که از این تعداد ۵۱ اثر مربوط به حوزه علمیه برادران و ۱۳۰ اثر مربوط به حوزه علمیه خواهران است.

دبیر هفتمین جشنواره علمیه پژوهشی علامه حلی(ره) استان بوشهر با بیان اینکه پس از ازریابی ها ۱۹ اثر انتخاب شد گفت: از این تعداد ۱۳ اثر که شامل ۴ اثر برگزیده و ۹ اثر شایسته تقدیر مربوط به حوزه علمیه خواهران و ۶ اثر مربوط از حوزه علمیه برادران که دو اثر برگزیده و چهار اثر شایسته تقدیر است.

در پایان این مراسم با حضور حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر از ۱۹ نفر برگزیده و شایسته تقدیر تجلیل به عمل آمد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *