بسم الله الرحمن الرحیم

پژوهش بایستی هم برای رسیدن به اوج قلّه‌ی علم و ایجاد مرجعیّت علمی و هم باید برای حلّ مسائل جاری کشور باشد. مقام معظم رهبری

حجت الاسلام محمود مرادی معاون پژوهش حوزه علمیه استان مرکزی در گفت و گو با خبرگزاری رسا، بیان کرد: معاندان قصد دارند با فتنه انگیزی و ترویج فساد میان جوانان، ملت را از خط رهبری، ولایت و شهدا جدا کنند از این رو علما موظفند که مردم را نسبت به توطئه های دشمن آگاه کنند.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان مرکزی با اشاره به مبانی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: تا زمانی که مبانی انقلاب اسلامی شامل اسلام، انقلاب، دفاع از حریم ولایت، ائمه، فقه و قانون شرع باشد، دشمن به جمهوری اسلامی ایران روی خوش نشان نخواهد داد.

حجت الاسلام مرادی با بیان اینکه غرب زده ها در طول تاریخ با مبانی اسلام مشکل داشتند و به همین سبب با جمهوری اسلامی مخالفت می کنند، گفت: قوانین جمهوری اسلامی ایران بر معیار اسلام است و دشمنان با استفاده از نقشه های شوم، در راستای نابودی آن تلاش می کنند.

وی افزود: معاندان از پیشرفت و استقرار حکومتی که بر مبنای فقه اهل بیت(ع) و شیعه پایه گذاری شده باشد، هراس دارند از این رو در راستای دشمنی کردن مردم با فقه اهل بیت، هیأت و روضه خوانی تلاش می کنند.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان مرکزی با تاکید بر اینکه حزب الله، حزبی خدایی است که در مقابل حزب شیطان قرار دارد، بیان کرد: افراد حزب اللهی  خدا، ولایت پیامبر اکرم(ص)، اهل بیت(ع) و ولایت فقیه را پذیرفته اند.

حجت الاسلام مرادی با اشاره به آیه 168 سوره بقره، اظهار داشت: راه طی شده از سوی شیطان را پیگیری نکنید و جا پای او نگذارید، شیطان شما را از حجاب، نماز و جهاد دور کرده و به بدکرداری، بد رفتاری، ناسزاگویی و اعمال منافی عفت دعوت می کند.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان مرکزی با بیان اینکه غرب در مقابل اسلام ناب محمدی قرار دارد، گفت: دشمن قصد دارد با تبلیغ و ترویج فحشا و بد رفتاری و بی اعتماد کردن مردم نسبت به مسؤولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، آمریکا و غرب را به عنوان نقطه نجات ملت ایران معرفی کند.

حجت الاسلام مرادی ادامه داد: اطاعت از پروردگار، پیروی از ولی خدا است و جوانان جمهوری اسلامی ایران باید در مقابل توطئه های دشمنان، آگاه و هوشیار باشند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *