بسم الله الرحمن الرحیم

پژوهش بایستی هم برای رسیدن به اوج قلّه‌ی علم و ایجاد مرجعیّت علمی و هم باید برای حلّ مسائل جاری کشور باشد. مقام معظم رهبری

به گزارش اداره اطلاع رسانی معاونت پژوهش حوزه؛ حجت الاسلام سید شمس الدین موسوی شالی، در مراسم تجلیل از طلاب حوزه علمیه خواهران شهرستان تاکستان، با تاکید بر ضرورت توجه به پژوهش، اظهار داشت: بی‌شک محور قرار دادن پژوهش در امور علمی طلاب، یکی از مهمترین دغدغههای همیشگی مسئولان و اساتید دلسوز حوزه است.

وی خاطرنشان کرد: اگر دروس فعلی حوزه به خوبی ارائه شود و به راهنماییهای بزرگان و اساتید در این زمینه به درستی توجه شود؛ پژوهشیترین آموزش را در حوزه شاهد خواهیم بود و به راحتی و به سرعت، آمادگی تولید علم را در طلاب جوان ایجاد خواهیم کرد.

 این استاد حوزه افزود: حرکت دادن طلاب جوان به این سمت، نیازمند توجه به ابعاد مختلف برنامه‌های آموزشی و پژوهشی آنان بوده است.

حجت الاسلام موسوی شالی تصریح کرد: تقویت گروه‌های علمی و برگزاری نشست های تخصصی در موضوعات روز از محوری ترین برنامه ها در راستای تربیت طلاب پژوهشگر است.

وی با اشاره به تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن تصریح کرد: دشمن با صرف هزینه های زیاد سعی دارد زنان جامعه ما را نسبت به مسائل دینی بی تفاوت نشان دهد و عفاف و حجاب را از آنها بگیرد که این مسئله، مسئولیت حوزه های علمیه خواهران را به عنوان پیشگام مبارزه با جنگ نرم دشمن سنگین تر می کند.

در پایان این مراسم ازطلاب برتر در زمینه آموزشی ،پژوهشی وفرهنگی تقدیر شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *