بسم الله الرحمن الرحیم

پژوهش بایستی هم برای رسیدن به اوج قلّه‌ی علم و ایجاد مرجعیّت علمی و هم باید برای حلّ مسائل جاری کشور باشد. مقام معظم رهبری

سومین اجلاسیه معاونان پژوهش حوزه های علمیه استان در سال تحصیلی 97 ـ 96 امروز در سالن اجتماعات مدیریت حوزه علمیه استان برگزار شد.

در این اجلاسیه که آیت الله حیدری و مدیر حوزه علمیه خوزستان حضور داشتند از سوی معاونان پژوهش حوزه های استان در رابطه با جشنواره علامه حلی، کرسی های آزاداندیشی، مسابقه کتابخوانی«حوزه باید انقلابی بماند»، نشریات علمی و مباحث مرتبط به پژوهش مطالبی ارائه شد.

 

در این اجلاسیه ضمن بررسی فعالیت های پژوهشی کلاسی در نیمسال دوم تحصیلی از سید کاظم موسوی نجاتی طلبه مدرسه امام محمدباقر شوش دانیال، سید حامد موسوی طلبه مدرسه علی بن ابی طالب ایذه و مرتضی صادقی طلبه مدرسه امام جعفرصادق اهواز به عنوان نفرات برتر مسابقه کتابخوانی «حوزه باید انقلابی بماند» تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

 

در ادامه این اجلاسیه با حضور حجت الاسلام حجامی، از اساتید شورای علمی جشنواره علامه حلی کشور کلاس شیوه های ارزیابی استاندارد آثار جشنواره علامه حلی برگزار شد که در این باره معاونان پژوهش و رؤسای گروه های علمی در شورای جشنواره علامه حلی به عنوان ارزیابان حضور داشتند.

 

لازم به ذکر است، بیش از هزار نفر از سراسر حوزه های علمیه استان در مسابقه کتابخوانی«حوزه باید انقلابی بماند»، شرکت کردند که 25 نفر به مرحله استانی راه یافته و از این تعداد سه نفر به عنوان برگزیده نهایی معرفی شدند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *