بسم الله الرحمن الرحیم

پژوهش بایستی هم برای رسیدن به اوج قلّه‌ی علم و ایجاد مرجعیّت علمی و هم باید برای حلّ مسائل جاری کشور باشد. مقام معظم رهبری

به گزارش اداره اطلاع رسانی معاونت پژوهش حوزه های علمیه؛ حجت‌الاسلام محمد افضلی، معاون پژوهش حوزه علمیه خوزستان، روز دوشنبه 30 آذرماه پیش از اهداء جوایز، در سخنانی کوتاه به نحوه شناسایی و معرفی این پژوهشگران اشاره کرد و گفت: برای شناسایی این پژوهشگران، جلسات متعددی با کارشناسان حوزوی خوزستانی برگزار شد و نهایتاً سه نفر به عنوان برترین های عرصه پژوهش این استان انتخاب شدند.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین حاجتی، امام‌ جمعه موقت اهواز، به عنوان نخستین پژوهشگر برتر حوزه علمیه خوزستان معرفی شد .

وی سوابق درخشانی در عرصه پژوهش و فعالیت‌های پژوهشی همچون چاپ کتاب عصر امام خمینی(ره) با تجدید چاپ بیش از 20 دوره و تدریس در سطوح مختلف حوزوی را در کارنامه خود دارد.

دومین پژوهشگر برگزیده حوزه علمیه خوزستان، حجت‌ الاسلام‌ و المسلمین رشید پور بود که ضمن داوری بیش از 30 پایان‌نامه حوزوی، تألیف کتاب «بررسی قاعده لاضرر از دیدگاه امام خمینی» را در سوابق پژوهشی خود داراست.

حجت‌ الاسلام‌ و المسلمین عظیم حمیدی، از اساتید حوزه علمیه خوزستان، سومین پژوهشگر برتر بودن که وی نیز همچون سایر برگزیدگان، با اهداء لوح یادبود توسط آیت‌الله موسوی جزایری، مورد تقدیر قرار گرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *