بسم الله الرحمن الرحیم

پژوهش بایستی هم برای رسیدن به اوج قلّه‌ی علم و ایجاد مرجعیّت علمی و هم باید برای حلّ مسائل جاری کشور باشد. مقام معظم رهبری

به گزارش اداره اطلاع رسانی معاونت پژوهش حوزه؛ حجت الاسلام سید مرتضی موسوی خراسانی مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان آباده، از تحصیل ۱۸۰ طلبه و راه اندازی کتابخانه ۱۱ هزار جلدی در این مدرسه خبر داد.

وی در این باره اظهار داشت: مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان آباده، در سال 1378 توسط حجت الاسلام سید حسن موسوی خراسانی تاسیس و رسما اقدام به پذیرش طلبه کرد.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان آباده افزود: در حال حاضر تعداد 180 طلبه در سطوح مختلف حوزوی، در این مدرسه مشغول به تحصیل می باشند.

مدیر مدرسه امام صادق(ع) آباده، به اقدامات فرهنگی این مدرسه اشاره کرد و افزود: برگزاری نماز جماعت، اجرای مراسمات سوگواری و ولادت ائمه اطهار علیهم السلام، برگزاری کلاس های مشاوره برای زوج های جوان، کلاس های تخصصی قرائت و تفسیر قرآن، مراسم های آیینی، شرکت در راهپیمایی ها و … از فعالیت های فرهنگی این مدرسه به شمار می آید.

وی ادامه داد: یکی از شاخص ترین اقداماتی که در این مدرسه به همت طلاب انجام گرفته است، برپایی نمایشگاهی از تحقیقات و پژوهش آنان بوده که مورد استقبال طلاب دیگر مدارس شهرستان آباده و همچنین عموم مردم قرار گرفتهاست.

حجت الاسلام موسوی یادآور شد: کتابخانه 11 هزار جلدی مدرسه امام صادق(ع) فرصت خوبی را در زمینه تحقیق و پژوهش پیش روی طلاب و اساتید قرار داده است.

وی در پایان به رموز موفقیت این مدرسه اشاره کرد و گفت: حضور مستمر معاونین و طلاب مدرسه در برنامه ها، همدلی اساتید و طلاب و انجام فعالیت های ابتکاری از رموز موفقیت مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان آباده به شمار می آید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *