بسم الله الرحمن الرحیم

پژوهش بایستی هم برای رسیدن به اوج قلّه‌ی علم و ایجاد مرجعیّت علمی و هم باید برای حلّ مسائل جاری کشور باشد. مقام معظم رهبری

به گزارش اداره اطلاع رسانی معاونت پژوهش حوزه های علمیه؛ حجت الاسلام و المسلمین حیدر همتی، از حمایت ویژه حوزه علمیه امام رضا(ع) تهران از طلاب محقق و پژوهشگر این حوزه خبر داد و اظهار کرد: در همین راستا، طلاب نخبه پژوهشگر و محقق حوزه علمیه امام رضا(ع) تهران، در قالب یک گروه 17نفره و تحت عنوان کارگروه پژوهشی شهید صدر، اولین جلسه خود را تشکیل خواهند داد.

معاون پژوهشی حوزه علمیه امام رضا(ع) تهران اضافه کرد: این طلاب نخبه در کارگروه آموزشی شهید صدر، با روش های نوین پژوهشی آشنا خواهند شد تا حرکت علمی خود را با قوت بیشتری دنبال کنند.

وی تأکید کرد: تمام تلاش ما بر این است که تمام امکانات و زیرساخت های مورد نیاز این 17 طلبه نخبه حوزه علمیه امام رضا(ع) را در اختیارشان قرار دهیم تا ان شاءالله روند پژوهش در این حوزه، ارتقاء یافته و همچنین عاملی برای تحرک دیگر طلاب، برای ورود به عرصه پژوهش شود.

حجت الاسلام و المسلمین همتی در پایان در خصوص علت نامگذاری کارگروه پژوهشی طلاب حوزه علمیه امام رضا(ع) بنام کارگروه شهید صدر(ره)، گفت: شهید صدر(ره) مجتهدی جوان و دارای فکر نظام ساز بود که در طول دوران حیات خود، اندیشه های نوینی در عرصه های فقه، اصول، فلسفه و … ارائه کرد و قطعا می تواند به عنوان الگوی طلاب برای ورود به بحث تمدن اسلامی باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *