بسم الله الرحمن الرحیم

پژوهش بایستی هم برای رسیدن به اوج قلّه‌ی علم و ایجاد مرجعیّت علمی و هم باید برای حلّ مسائل جاری کشور باشد. مقام معظم رهبری

حوزه/ اختتامیه نهمین جشنواره استانی علامه حلی (ره) یزد در مدیریت حوزه علمیه خواهران استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، امروز دوشنبه ١۵ اسفندماه مراسم اختتامیه نهمین دوره جشنواره استانی علامه حلی (ره) در دفتر مدیریت حوزه علمیه خواهران استان یزد برگزار شد.

حجت الاسلام محمد فیاضی دبیر جشنواره گزارشی از روند جشنواره از فراخوان، ثبت و ارزیابی و نتیجه نهایی اعلام کرد.

وی عنوان کرد: پس از فراخوانی که در فصل چهارم سال ١۴٠٠منتشر گردید طلاب خواهر و برادر استان یزد نسبت به ثبت آثار خود در سامانه جشنواره علامه حلی (ره) اقدام کردند که ارزیابی ها در ٢٨ مدرسه علمیه خواهران و برادران در قالب جشنواره مدرسه ای انجام گرفت و برگزیدگان به جشنواره استانی راه یافتند.

معاون پژوهش حوزه‌ ی علمیه استان یزد در ادامه افزود: مقالات رسیده به جشنواره استانی که بالغ بر ١٠۵٠ اثر بود مورد ارزیابی قرار گرفت و ٣۵ اثر حائز رتبه شد که برای جشنواره کشوری ارسال گردید.

حجت الاسلام فیاضی اظهارکرد: مجموع آثار حوزه علمیه برادران ٣٨٢ و حوزه علمیه خواهران ٧٩٣ اثر است که در سامانه جشنواره علامه حلی (ره) ثبت شده است.

که از دیگر سخنرانان این مراسم حجت الاسلام والمسلمین کارگر مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد و حجت الاسلام والمسلمین معزالدینی استاد حوزه بودند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *