بسم الله الرحمن الرحیم

پژوهش بایستی هم برای رسیدن به اوج قلّه‌ی علم و ایجاد مرجعیّت علمی و هم باید برای حلّ مسائل جاری کشور باشد. مقام معظم رهبری

در نشستی که با حضور حجت الاسلام والمسلمین بنافی مدیر حوزه های علمیه ی خواهران استان مرکزی وحجت الاسلام والمسلمین حسینی پور مدیر حوزه های علمیه ی برادران استان مرکزی برگزار شد؛ تفاهم نامه همکاری مشترک اولین جشنواره استانی علامه حلی(ره) در استان مرکزی امضا شد .

در این جلسه که به میزبانی مدیریت حوزه های علمیه خواهران برگزار شد حجت الاسلام مرادی معاون پژوهش حوزه علمیه برادران استان مرکزی گزارشی از روند فعالیت های اجرایی ونظارتی در دوره های کشوری جشنواره که در سال های گذشته برگزار شده بود ارائه داد.

در ادامه جلسه سرکار خانم وکیلی معاون اسبق پژوهش مدیریت حوزه های علمیه خواهران هم به تبیین گزارشی از عملکرد طلاب خواهر در مسابقات علامه حلی (ره) در سنوات گذشته که به صورت کشوری برگزار شده بود، پرداخت.

در پایان جلسه مقرر شد تا با بررسی معایب دوره های قبل، اولین دوره جشنواره استانی مسابقات علامه حلی (ره ) به دور از هیچ نقصی با رویکرد پذیرش مقاله های پژوهشی کاربردی ومناسب مطالبات اجتماعی در استان مرکزی برگزار شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *