بسم الله الرحمن الرحیم

پژوهش، مقاومت و مسئله فلسطین

کارشناس امور استانهای معاونت پژوهش اظهار داشت: در همین راستا تاکنون برنامه ویدئو کنفرانس با استان ها و مناطق ویژه زیر: اردبیل، ایلام، بوشهر، بناب، لرستان، کردستان، یزد، البرز و نشست حضوری با خوزستان برگزار گردید و استان ها و مناطق ویژه بابل، هرمزگان، شیراز، گلستان و… در صف انتظار می باشند که بر اساس تقویم زمانبندی در نظر گرفته شده إن شاء الله به تدریج برگزار می شود.

شایان ذکر است در این هم اندیشی و هم افزایی: معاون محترم پژوهش و مدیران ستادی معاونت پژوهش و همچنین کارشناس مسئولان ادارات( متناسب با نیاز های استانی) از سوی معاونت پژوهش مرکز و مدیران معزز استانی و معاون پژوهش و آموزش و تعدادی از اعضای فعال شورای پژوهش استان ها حضور دارند.

بر اساس بازخوردگیری های انجام گرفته با این برنامه فاصله زمانی و مکانی در جهت برقراری ارتباط وثیق و همفکری موثر ازبین رفته و رضایت طرفینی بین ستاد و صفوف حاصل آمده است.

وی اظهار امیدواری کرد به زودی درصدد هستیم تا از طریق این ظرفیت مجازی و فرصت ایجاد شده از طریق ویدئو کنفرانس آن را به آموزش پژوهش، آموزش مدیریت پژوهش و همچنین هم اندیشی لازم فی مابین مدیریت مطالعات و برنامه ریزی و معاونان پژوهشی استان ها در جهت تهیه برش استانی از نظام جامع پژوهشی نیز تعمیم دهیم و از این فرصت طلایی به خوبی بهره برداری نماییم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *