بسم الله الرحمن الرحیم

پژوهش، مقاومت و مسئله فلسطین

  • خانه
  • |
  • اخبار استان‌ها
  • |
  • ارائه نرم افزار چند رسانه ای” کتاب معجزنشان” با ترجمه ارزنده آیت الله صفایی بوشهری

ترجمه فارسی ” کتاب معجزنشان ” مطابق متن ترجمه ارزنده آیت الله صفایی بوشهری و با صدای ماندگار آقای محمد رضا سرشار تهیه شده است.

به گزارش بوشهر 24،  مسئول روابط عمومی کانون خورشید، در گفتگو با خبرنگار بوشهر 24، ضمن معرفی نرم افزار چند رسانه ای ” کتاب معجزنشان “، گفت: این محصول یک گنجینه صوتی از کتاب شریف صحیفه سجادیه است که در خرداد امسال رونمایی شد و برای اولین بار در نمایشگاه بین المللی تهران در معرض عموم قرار گرفت.

این محصول که شامل تلاش چند ماهه اساتید و پژوهشگران تهران و قم است، شامل قرائت متن عربی دعای صحیفه سجادیه توسط چهار تن از مداحان کشور، حاج منصور نورایی، حاج مهدی سلحشور، حجت الاسلام نجفی و حاج محمد رضا غلامزاده است.

وی به استفاده از ترجمه آیت الله صفایی از صحیفه سجادیه نیز اشاره کرده و در بیان علت استفاده از این ترجمه افزود: ترجمه فارسی کتاب با صدای ماندگار آقای محمد رضا سرشار، مطابق متن ترجمه ارزنده آیت الله صفایی بوشهری است.

علت اینکه ما از ترجمه آیت الله صفایی استفاده کردیم این بود که بعد از بررسی هایی که ما روی ترجمه های مختلفی انجام دادیم، به این نتیجه رسیدیم که این ترجمه به دلیل ساده، روان و پر مغز بودن و اینکه هر کسی راحت می تواند به متن دعا پی ببرد و متوجه ترجمه شود بسیار مناسب است. ما متوجه شده بودیم که این ترجمه به دست مقام معظم رهبری رسیده بوده و چند روز بعد از اینکه ایشان این ترجمه را مطالعه کرده بودند، چند روز بعد از آن فرمودند که چند روز قبل یک ترجمه خوبی از کتاب صحیفه سجادیه به دست من رسیده بود که اتفاقا ترجمه خوبی هم است. لذا این دلیلی شد که ما از این ترجمه ارزنده استفاده کنیم.

وی افزود: علاوه بر لوح فشرده ای که شامل دعاها به صورت فایل های صوتی است، یک نرم افزار چند رسانه ای هم از خود کتاب شریف صحیفه سجادیه در این محصول گنجانده ایم.

وی در پایان گفت: امیدوارم که با این محصول به کتاب شریف صحیفه سجادیه بیشتر نگاه شود. امیدوارم این کتاب عزیز از محجوریت بیرون بیاید.

کسانی که قصد خرید و تهیه این محصول را دارند در سراسر کشور می توانند عدد 110 را به شماره پیامکی 3000211050 ارسال کنند یا برای اطلاعات بیشتر به سایت ” http://www.kanoonkhorshid.ir” مراجعه کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *