بسم الله الرحمن الرحیم

پژوهش بایستی هم برای رسیدن به اوج قلّه‌ی علم و ایجاد مرجعیّت علمی و هم باید برای حلّ مسائل جاری کشور باشد. مقام معظم رهبری

  • خانه
  • |
  • اخبار معاونت
  • |
  • پیش بینی برنامه های نوین در برگزاری هشتمین اجلاسیه معاونان پژوهشی استان ها

قائم مقام معاونت پژوهش در امور استان­­ها از برگزاری هشتمین اجلاسیه معاونان پژوهش در تابستان 98 خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسین اسحاقی در گفتگویی ضمن اعلام این خبر،  اظهار کرد : در صورت تأمین اعتبار ،  این اجلاسیه به منظور همفکری، هماهنگی و هم افزایی ستاد وصفوف  در دست یابی به اهداف پژوهشی  و اتخاذ تدابیر لازم برای راهبری و  تحقق بهینه برنامه های فرارو در سطح کلان و استان‌ها برگزار خواهد شد.

وی افزود : سیاست گذاری ستاد در هشتمین اجلاسیه معاونان پژوهشی   براساس مشارکت فعال معاونان پژوهشی دربرنامه های اجلاسیه است ونسبت به دوره های قبل سهم بیشتری در برنامه ها خواهند داشت . برای تامین این هدف، درکنار برنامه های جاری، مدیران ترویج ، مراکز و امورپژوهشی ، مطالعات وبرنامه ریزی پژوهشی ، شورای اعطا و انجمن های علمی و برقراری ارتباط با معاونت ها و مراکز مرتبط ستادی همچون آموزش ، برنامه ریزی  ونظارت ، منابع انسانی  و پشتیبانی ،مرکز آموزش های کاربردی – مهارتی ؛  زمان مکفی برای پرسش وپاسخ بین معاونان و مسئولان مرکز در نظر گرفته شده ؛  مضاف براینکه به منظور ایجاد فضای تبادل نظر وگفت وگو های دوسویه برای حداقل پنج نفر از معاونان پژوهش فرصت ارایه دیدگاه‌ها و بیان چشم اندازها و برش های استانی از نظام جامع پژوهشی و همچنین گزارش از وضعیت پژوهش استان‌ها در اجلاسیه در نظر گرفته شده است .

 

 

ایشان در پایان اظهار امیدواری کرد:  برنامه های کارشناسانه  و هدفمند به نتایجی مطلوب و کاربردی خواهد انجامید تا دستاوردهای این نشست راهبردی توأم با برکات معنوی  و ارتقای کمی و کیفی برنامه ها و اجرای بهینه فعالیت های پژوهشی دراطلس سرزمینی ایران اسلامی باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *