بسم الله الرحمن الرحیم

پژوهش بایستی هم برای رسیدن به اوج قلّه‌ی علم و ایجاد مرجعیّت علمی و هم باید برای حلّ مسائل جاری کشور باشد. مقام معظم رهبری

به گزارش اداره اطلاع رسانی معاونت پژوهش حوزه های علمیه، دبيرپنجمين جشنواره علامه حلي (ره) ، از برگزاري مراسم اختتاميه پنجمين جشنواره علامه حلّي (ره) استان تهران با حضور آيت الله صادق آملي لاريجاني، رياست قوه قضاييه جمهوري اسلامي ايران، خبر داد.

وی دراین باره اظهار داشت: بر اساس روال هر ساله، پس از اتمام ارزیابی ها و رقابت علمی طلاب، همایشی برای تقدیر و تجلیل از شرکت کنندگان و معرفی برگزیدگان برگزار می شود.

 وی ادامه داد: امسال با تلاش بی وقفه مجموعه علمی و اجرایی دبیرخانه پنجمین جشنواره علامه حلّی (ره) استان که با همکاری حوزه علمیه خواهران فراهم آمد؛ فرایند ارزیابی علمی مقالات در مدت پنج ماه به سرانجام رسید و مراسم اختتامیه این دوره، سه شنبه 5 خرداد ماه، برگزار خواهد شد.

وی درمورد تعداد آثار و همچنين جزئيات آثار ارسالي چنين بيان داشت: از 1520 اثرثبت شده در دبيرخانه جشنواره 730 اثر متعلق به حوزه هاي علميه خواهران و 790 اثر متعلق به حوزه علميه برادران استان مي باشد که در مرحله ارزيابي اجمالي به رقابت پرداختند. از اين تعداد 210 اثر از حوزه خواهران و 169 اثر از حوزه برادران به مرحله تفصيلي را پيدا کرده و طي دو مرحله ارزيابي تفصيلي 1 و 2 تعداد 27 اثر برگزيده و شايسته تقدير گشتند.

لازم به ذکر است، این مراسم سه شنبه 5 خرداد ماه از ساعت 9 الی 12 در سالن اجتماعات مجموعه فرهنگي شهید بهشتی (ره) قوه قضائیه واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل رومي، برگزار مي‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *