بسم الله الرحمن الرحیم

پژوهش بایستی هم برای رسیدن به اوج قلّه‌ی علم و ایجاد مرجعیّت علمی و هم باید برای حلّ مسائل جاری کشور باشد. مقام معظم رهبری

به گزارش روابط عمومي معاونت پژوهش حوزه هاي علميه؛ ویژه‌نامه دوازدهمین همایش کتاب سال حوزه به منظور اطلاع‌رسانی برنامه‌ها و رويدادهاي اين دوره همایش منتشر گرديد. اين مجموعه در286 صفحه، شامل سه بخش؛ گفتگو،گزارش عملكرد دبيرخانه وگزارش اجلاس پایانی همايش است.
در بخش مصاحبه‌ها با موضوع؛ «حوزه‌های علمیه، ورود به تعاملات علمی در مقیاس جهانی» ديدگاه ها ونظرات حجج اسلام والمسلمين آقايان دكترسید مصطفی محقق داماد، دکتر محمد جواد علمی معاون پژوهش جامعه‌ المصطفی العالمیه، سید علی عماد معاون پژوهش حوزه‌های علمیه و سید هاشم میلانی رئیس کتابخانه حضرت امیرالمؤمنین (ع) نجف اشرف، منعكس گرديده است.
بخش دوم ویژه‌نامه به گزارش عملکرد دبیرخانه دوازدهمین دوره همایش، معرفی تفصیلی آثار برگزیده و شایسته تقدیر ، شخصیت‌های ویژه علمی همایش، ناشران برگزیده و نمونه و کتابخانه نمونه همایش اختصاص دارد. همچنین اطلاعات مرتبط با آثار رسیده به دبیرخانه همایش بر اساس گروه‌های علمی در سه دسته؛ «آثار منتخب» ، «آثار راه یافته به مرحله دوم داوری» و «سایر آثار» ارائه شده است. از جمله مطالب قابل توجه در این بخش،شاخص‌های داوری آثارهمایش درزمينه هاي مختلف تألیف، تصحیح و تحقیق، ترجمه و … می‌باشد.
بخش سوم ویژه‌نامه نيز، در بر دارنده گزارشي از همایش دوازدهم كه در 28 بهمن‌ماه 1389 با حضور اساتید و فضلای حوزه‌های علمیه در مرکزجهانی علوم اهل‌بیت (ع) قم برگزار شده است، می‌باشد. همچنین گزارش تصویری اين همایش، در بخش پاياني ويژه‌نامه به چشم مي خورد.
علاقمندان به كسب اطلاعات تكميلي ويا دسترسي به اين ويژه نامه مي توانند با دبيرخانه همايش كتاب سال حوزه با شماره تلفن 2914558-0251 تماس حاصل نمايند.
خاطرنشان می‌شود فراخوان سیزدهمین همایش کتاب سال حوزه از اردیبهشت‌ماه سال جاری آغاز شده و تا پایان تیرماه 1390 ادامه دارد. طلاب و فضلای حوزه‌های علمیه سراسر کشور که کتابی از آنها در سال 1390 به چاپ رسیده است یا پایان‌نامه سطح4 خود را در سال 1390 دفاع نموده‌اند، می‌توانند با تکمیل فرم مربوطه و ارسال دو نسخه از اثر خود، در این همایش شرکت نمایند.
اطلاعات بیشتر در پایگاه اینترنتی همایش به نشانی 
www.ketabehowzeh.ir می‌باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *