بسم الله الرحمن الرحیم

پژوهش بایستی هم برای رسیدن به اوج قلّه‌ی علم و ایجاد مرجعیّت علمی و هم باید برای حلّ مسائل جاری کشور باشد. مقام معظم رهبری

در آغاز این جلسه، حجت الاسلام و المسلمین حقی، دبیر همایش کتاب سال حوزه و حجت الاسلام نیکبخت، مدیر اجرایی این همایش سرفصل‌های «ویژه‌نامه هفدهمین همایش کتاب سال حوزه» را شرحدادند. پس از آن، اعضای جلسه به تبادل نظر در خصوص این سرفصل‌هاپرداختند که در نهایت با اصلاحاتی به تصویب رسید.

در ادامه این جلسه، حجت الاسلام و المسلمین محمدی گزارش ارزیابی پنج شماره خبرنامه «پیام پژوهش» را  در قالب کلیات و به تفکیک هر شماره، برای اعضای شورا ارائه کرد. سپس مقرر شد نتایج این ارزیابی به اداره اطلاع‌رسانی ار سال و برای اصلاح خبرنامه بر اساس نقدها و ایرادات واردشده اقدام شود.

سومین دستور این جلسه، به بررسی و اصلاح اساسنامه خبرنامه «پیام پژوهش» اختصاص یافت که پس از ارائه دیدگاه‌های یکایک اعضا در این خصوص، موادی از این اساسنامه با اصلاحاتی به تصویب رسید و بررسی باقی‌مانده مواد به جلسه بعدی موکول شد.

گفتنی است، اعضای حاضر در این جلسه و مدعوین آن، عبارت بودند از: حجج اسلام و المسلمین آقایان، رفیعی، حقی، هاشمی، فرهنگیان، محمدی، نیکبخت و بخشیان.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *