بسم الله الرحمن الرحیم

پژوهش بایستی هم برای رسیدن به اوج قلّه‌ی علم و ایجاد مرجعیّت علمی و هم باید برای حلّ مسائل جاری کشور باشد. مقام معظم رهبری

  • خانه
  • |
  • اخبار معاونت
  • |
  • هشتمین هم اندیشی «ستاد همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش» برگزار می شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی معاونت پژوهش حوزه، هشتمین  هم اندیشی «ستاد همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش» در دو بخش کلی دبیران کمیته های ستادی و استانی برگزار می­ شود.

در بخش دبیران ستادی، نمایندگان دوایر ستادی وزارت آموزش و پرورش و مرکز مدیریت حوزه های علمیه حضور دارند.

همچنین در بخش دبیران استانی هم معاونین پرورشی ادارات کل آموزش و پرورش استان های کشور که دبیر کمیته همکاری های حوزه و آموزش و پرورش در استان ها نیز هستند، حضور می یابند.

دبیر هشتمین هم اندیشی سالانه دبیران کمیته های ستادی و استانی ستاد همکاری ها با بیان این که این هم اندیشی روزهای 28 و 29 آبان ماه در حال برگزاری است، ابراز داشت: مراسم افتتاحییه این هم اندیشی با قرائت پیام مشترک آیت الله حسینی بوشهری، مدیر حوزه های علمیه کشور و دکتر فانی، وزیر آموزش و پرورش صبح امروز انجام پذیرفت.

ایشان ادامه داد: سخنرانان ویژه مراسم افتتاحیه حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی(مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور)، حجت الاسلام والمسلمین عماد (معاون پژوهش حوزه های علمیه کشور) حجت الاسلام والمسلمین فرحانی (معاون آموزش و امور حوزه های کشور) هستند..

از دیگر سخنرانان آیین افتتاحییه هم اندیشی هشتم ، مهندس نوید، (دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش)، دکتر کفاش، (معاون پژوهش و فرهنگی آموزش و پرورش) و حجت الاسلام محمدیان، (رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی) به ایراد سخنرانی می پردازند.

همچنین عصر روز افتتاحیه نیز نشست های تخصصی در چهار کارگروه تخصصی “پژوهش”، “امور تربیتی و تبلیغ”، “آموزش منابع انسانی” و “آموزش و برنامه ریزی درسی” و همچنین دو نشست تخصصی به تفکیک دبیران ستادی و استانی برگزار می گردد.

به نقل از مدیر دفتر ستاد همکارهای حوزه و آموزش و پرورش در تهران، انسجام و تبیین برنامه های ستاد را از مهم ترین اهداف برگزاری این هم اندیشی دو روزه است. وی خاطرنشان ساخت: روز دوم و اختتامیه هم اندیشی هشتم که در مجتمع شهید آوینی شهر مقدس مشهد برگزار می گردد، با جمع بندی مباحث به اتمام خواهد رسید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *