بسم الله الرحمن الرحیم

پژوهش بایستی هم برای رسیدن به اوج قلّه‌ی علم و ایجاد مرجعیّت علمی و هم باید برای حلّ مسائل جاری کشور باشد. مقام معظم رهبری

مراسم اختتامیه نهمین جشنواره علامه حلی با حضور آیت الله امینی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه و آیت الله غروی، عضو شورای عالی حوزه علمیه و حجت‌الاسلام والمسلمین جمشیدی مدیر حوزه‌های علمیه خواهران و همچنین، حجت الاسلام والمسلمین میرمعزی، معاون پژوهش حوزه های علمیه در سالن قدس مجتمع آموزش عالی امام خمینی شهر قم آغاز شد.

 

 

در ابتدای مراسم و پس از قرائت کلام الله و نیز سرود جمهوری اسلامی ایران، چهارتن از برگزیدگان این جشنواره به ارائه مقالات علمی خود و همچنین بیان نظرات خود نسبت به بهبود فعالیت‌های جشنواره و امر پژوهش در حوزه‌های علمیه پراختند.
در ادامه این مراسم پیام آیت الله العظمی مکارم شیرازی به نهمین جشنواره علامه حلی قرائت شد و سپس آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه و حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی مدیر حوزه‌های علمیه خواهران و نیز آیت الله امینی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام سخنرانی نمودند.

 

 

پس از سخنرانی آیت الله امینی از کتاب ایشان به نام “رهنمودهایی به طلاب و دانشجویان جوان” با حضور آیت الله اعرافی ، آیت الله غروی و حجت الاسلام و المسلمین جمشیدی رونمایی شد.

 

 

نهمین جشنواره علامه حلی با اهدای لوح تقدیر به برگزیدگان این جشنواره به کار خود پایان داد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *