بسم الله الرحمن الرحیم

پژوهش بایستی هم برای رسیدن به اوج قلّه‌ی علم و ایجاد مرجعیّت علمی و هم باید برای حلّ مسائل جاری کشور باشد. مقام معظم رهبری

حوزه/ جلسه مشترک معاون پژوهش حوزه های علمیه و نماینده جامعة‌المصطفی العالمیه در استان گلستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،نشست مشترک معاون پژوهش حوزه های علمیه و نماینده جامعة المصطفی العالمیه در استان گلستان برگزار شد.

بر اساس این گزارش: در این جلسه که پنجشنبه اول دی و در محل مرکز مدیریت حوزه های علمیه در قم المقدسه برگزار گردید، در خصوص زمینه های همکاری طرفینی نظیر نحوه همکاری و مشارکت حداکثری طلاب حوزه های علمیه کل کشور در پنجمین کنفرانس بین المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه مقام معظم رهبری رایزنی گردید.

حجت الاسلام و المسلمین مقیمی معاون پژوهش حوزه های علمیه در این نشست با تقدیر از دستاوردهای ارزشمند نهاد المصطفی ، از موافقت با عضویت معاونت پژوهش نمایندگی گلستان در شورای پژوهش حوزه های استان گلستان و نیز عضویت این نهاد در دبیرخانه کرسی های آزاد اندیشی حوزه خبر داد.

وی همچنین در خصوص اطلاع رسانی و جذب پژوهشگران حوزه های علمیه کل کشور برای مشارکت در کنفرانس بین المللی حقوق بشر آمریکایی اعلام آمادگی نمود.

حجت الاسلام و المسلمین سید کمال حسینی نماینده جامعة المصطفی در استانهای مازندران و گلستان نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از مجموعه اقدامات و فعالیت های صف تخصصی المصطفی در حوزه مذاهب و نیز دستاوردهای پژوهشی نمایندگی گلستان به تبیین اهمیت و ضرورت برگزاری کنفرانس بین المللی پیش رو پرداختند و مشارکت حداکثری مراکز حوزوی و طلاب سراسر کشور در ارائه مقالات و برگزاری پیش نشست ها را خواستار شدند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *