بسم الله الرحمن الرحیم

پژوهش بایستی هم برای رسیدن به اوج قلّه‌ی علم و ایجاد مرجعیّت علمی و هم باید برای حلّ مسائل جاری کشور باشد. مقام معظم رهبری

به گزارش دبیرخانه جشنواره علامه حلی(ره)، نشست هم‌اندیشی ارزیابان دهمین جشنواره علامه حلی(ره) روز سه‌شنبه 18 اردیبهشت ماه با حضور دبیر، مسئولان و ارزیابان جشنواره برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصالح مازنی، دبیر جشنواره، در سخنانی با بیان اینکه جشنواره علامه حلی(ره) با هدف رشد و شکوفایی استعدادهای پژوهشی طلاب و تولید علم فاخر در حوزه‌های علمیه راه‌اندازی شده است، گفت: ارتقاء و تقویت زیرساخت‌هایی که به پژوهش طلاب مربوط می‌شود در کانون توجه ما قرار داشته و اقداماتی انجام شده است که طلاب مشتاق به شرکت در این جشنواره شده‌اند.
وی افزود: آموزش مهارت‌های پژوهشی، آموزش روش تحقیق و گنجاندن تحقیق پایانی در نظام آموزشی حوزه از اقدامات همکاران ما در معاونت پژوهش در راستای تقویت بنیه پژوهشی طلاب بوده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مازنی ادامه داد: دبیرخانه جشنواره در نظر دارد طراحی سازوکارهای عملیاتی تحول و توسعه جشنواره را اجرا نماید تا به سمت یک مدل مطلوب حرکت کنیم.

دبیر جشنواره تشکیل کانون منتخبین ادوار جشنواره را از دیگر طرح‌های در دست اقدام دبیرخانه دانست.

در ادامه این نشست، تعدادی از ارزیابان جشنواره نظرات خود را در خصوص شیوه‌های ایجاد وحدت رویه در ارزیابی آثار و همچنین راهکارهای بهبود فرایند علمی جشنواره مطرح کردند .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *