بسم الله الرحمن الرحیم

پژوهش بایستی هم برای رسیدن به اوج قلّه‌ی علم و ایجاد مرجعیّت علمی و هم باید برای حلّ مسائل جاری کشور باشد. مقام معظم رهبری

نخستین نشست شورای هماهنگی نشریات علمی حوزه با اهداف هماهنگی،هم­‌افزایی و تسهیل فرایند ارتباطی میان نشریات علمی حوزوی،استفاده از خرد جمعی در جهت راهبری کلان نشریات علمی حوزوی و همچنین ایجاد توازن در پوشش موضوعات مورد نیاز حوزه، جامعه  و نظام اسلامی، اولین نشست خود را با حضور معاون پژوهش حوزه­‌های علمیه، مدیر مراکز و امور پژوهشی ،تعدادی از سردبیران و صاحب­‌نظران در عرصه نشریات برگزارشد.

در این نشست حجت الاسلام والمسلمین میر معزی رئیس شورای هماهنگی نشریات علمی در سخنانی با اشاره به اهداف و وظایف این شورا،جایگاه آنرا در کمک به معاونت پژوهش حوزه در جهت هماهنگی بیشتر بین نشریات علمی حوزوی حائز اهمیت دانست و گفت:حرکت به سوی پرهیز از  برخی موازی کاری­‌ها و پاسخگو نمودن نشریات علمی نسبت  به مسائل علمی اعتقادی جامعه می­‌تواند از جمله وظایف این شورا باشد.

در این نشست درباره آیین­ نامه جدید وزارت علوم در مورد نشریات علمی بحث و گفت و گو شد و در پایان آیین­ نامه داخلی شورا با اصلاحاتی به تصویب رسید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *