بسم الله الرحمن الرحیم

پژوهش بایستی هم برای رسیدن به اوج قلّه‌ی علم و ایجاد مرجعیّت علمی و هم باید برای حلّ مسائل جاری کشور باشد. مقام معظم رهبری

به گزارش روابط عمومی به نقل از خبرگذاری رسا: مسؤول معاونت پژوهش حوزه های علمیه کشور به همراه جمعی از مسؤولان حوزوی در سفری دو روزه به خوزستان از حوزه های علمیه این استان بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سید علی عماد، معاون پژوهش حوزه های علمیه کشور در سفری دو روزه به خوزستان از مدارس علمیه این استان بازدید کرد.

در نخستین روز از این بازدید معاون پژوهش حوزه های علمیه کشور پس از بازدید از مناطق عملیاتی جنوب به مدرسه علمیه خرمشهر رفته و از نزدیک در جریان فعالیت های این مدرسه قرار گفت.

این بازدید که با حضور ائمه جمعه خرمشهر و مینوشهر همراه بود، حجت الاسلام عماد پس از دریافت گزارش مدرسه علمیه سید الشهدا، به بازدید از سایر نقاط این مدرسه پرداخت.

وی پس از حضور در مدرسه علمیه خرمشهر به اهواز سفر کرده و از مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز نیز بازدید کرد.

قابل ذکر است در این بازدید حجت الاسلام مسعود بهرام پور به بیان گزارشی از روند فعالیت ها این مدرسه پرداخت و پس از آن معاون پژوهش حوزه های علمیه کشور از نزدیک با روند فعالیت های بخش های مختلف این مدرسه علمیه آشنا شد.

حجت الاسلام عماد همچنین از مقالات و جزوات علمی ارائه شده از سوی طلاب این مدرسه بازدید و بخشی از آنها را مطالعه کرد.

همچنین حجت الاسلام عماد در بازدیدی از مرکز علمی تحقیقاتی دارالتحقیق حوزه علمیه اهواز از نزدیک در جریان تدوین کتب و مقالات علمی این مدرسه قرار گرفت و پس از آن به یکی از کلاس های مشاوره این مدرسه رفته و از شیوه مباحثه و مطالعه طلاب با خبر شد./

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *