بسم الله الرحمن الرحیم

پژوهش بایستی هم برای رسیدن به اوج قلّه‌ی علم و ایجاد مرجعیّت علمی و هم باید برای حلّ مسائل جاری کشور باشد. مقام معظم رهبری

در این مراسم، معاون پژوهش حوزه‌های علمیه، طراحی و تأسیس اداره امور پژوهشی مدارس را اقدامی مبارک و موفق در جهت ایجاد زیرساخت‌های پژوهشی در سطوح تحصیلی مدارس و حوزه‌های علمیه برشمرد و از تأسیس معاونت‌های پژوهش مدارس علمیه و تأسیس جشنواره علامه حلی به عنوان اهم دستاوردهای آن نام برد. وی با تقدیر از تلاش‌ها و خدمات حجت‌الاسلام زارعی، اظهار امیدواری کرد، معاونت پژوهش حوزه همچنان از تجارب و ایده‌های ارزشمند ایشان بهره‌مند گردد.
در این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین زارعی نیز با تشکر از مسؤولان، همکاران و دست‌اندرکاران معاونت پژوهش حوزه، دستاوردهای حاصل شده را نتیجه مشارکت و اهتمام جمعی همکاران دانست و خواستار پی‌گیری جدی برنامه‌ها و توسعه کمّی و کیفی پژوهش در مدارس علمیه گردید. در پایان این مراسم لوح تقدیر و هدیه‌ای به رسم یادبود به ایشان تقدیم گردید. یادآور می‌شود، در این مراسم که در سالن همایش انجمن‌های علمی حوزه برگزار شد، مسؤولان معاونت پژوهش حوزه و مسؤولان پژوهشی مدارس علمیه شرکت داشتند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *