بسم الله الرحمن الرحیم

پژوهش بایستی هم برای رسیدن به اوج قلّه‌ی علم و ایجاد مرجعیّت علمی و هم باید برای حلّ مسائل جاری کشور باشد. مقام معظم رهبری

  • خانه
  • |
  • اخبار معاونت
  • |
  • مراسم افتتاح نخستین دوره آموزشی و پژوهشی سبک زندگی اسلامی برگزارشد

به گزارش اداره اطلاع رسانی معاونت پژوهش  حوزه به نقل از  روابط­ عمومی موسسة دین و معنویت آل یاسین؛ مراسم افتتاح نخستین دوره آموزشی و پژوهشی سبک زندگی اسلامی، باحضور فرهیختگان، اساتید و مدیران ارشد نهادهای علمی و فرهنگی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت­ الاسلام و المسلمین دکتر فعالی رئیس موسسة دین و معنویت آل یاسین با اشاره به اهمیت و جایگاه موضوع سبک زندگی در فضای فرهنگی کشور و نقش ویژه نهادهای فرهنگی و حوزه­ های علمیه در این عرصه، گزارش جامعی از فعالیت­ها و برنامه­ های موسسه دین و معنویت آل یاسین ارائه نمود.

این مراسم با سخنرانی مدیر حوزه­ های علمیه، ادامه یافت­. آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص سبک زندگی اسلامی، خاطرنشان کرد: اگر امروز بحث سبک زندگی اسلامی را با تمام معیارها و شاخصه­ های آن در جامعه پیاده کرده و روی آن سرمایه­ گذاری کنیم، تمامی ابعاد دین را به خوبی به نمایش گذاشته ­ایم.

بنابر این گزارش، دکترسید عباس صالحی معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیگر سخنران مراسم افتتاح نخستین دورة آموزشی و پژوهشی سبک زندگی اسلامی بود که با تشریح شاخصه­ های مختلف تعامل فرهنگی، پرداختن به مسئله سبک زندگی را یکی از اولویت­های مهم روحانیت دانست.

یادآور می­ شود مراسم افتتاح نخستین دوره آموزشی و پژوهشی سبک زندگی اسلامی روز یکشنبه 23 شهریور ماه توسط موسسه فرهنگی هنری دین و معنویت آل یاسین در سالن همایش پژوهشگاه علوم وفرهنگ اسلامی قم برگزار شد.

شایان ذکر است گزارش جامع این مراسم و مشروح سخنرانی­ها، متعاقبا توسط اداره روابط عمومی موسسه منتشر خواهد شد.

نظرات بینندگان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *