بسم الله الرحمن الرحیم

پژوهش بایستی هم برای رسیدن به اوج قلّه‌ی علم و ایجاد مرجعیّت علمی و هم باید برای حلّ مسائل جاری کشور باشد. مقام معظم رهبری

در ابتدا معاون محترم پژوهش حوزه­های علمیه ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و ولادت امام حسن مجتبی علیه السلام، اظهار داشت: مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات از مراکز صفی بسیار مهم، دارای سابقه زیاد و فعالیتهای موثر در این سالها بوده است که مورد عنایت و تاکید مقام معظم رهبری قرار دارد.

حجت الاسلام والمسلمین میرمعزی افزودند:  این رسالتی بسیار مهم است و اثرات فعالیت این سالها به مراتب دیده شده و گزارش فعالیتهای خوبی در مسیر پاسخ به شبهات خصوصا شبهات بنیادین و علی الخصوص در سالهایی که در خدمت استاد بزرگوار حجت الاسلام و المسلمین رضائی مهر بودیم ارائه شده، فعالیتهای گسترده غیر از بحث پاسخ به شبهات مانند تولید نشریات، کتاب، نرم افزار و …

وی خاطر نشان کرد: بحث گردش مدیریت در مجموعه های ستادی و صفی یک حرکت نو و شتاب گیری بیشتر و منفعتی برای هردو شخصیت را دارا می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین میرمعزی گفتند: آنچه که مد نظر مدیر محترم حوزه می­باشد رسیدن این مرکز به یک فضای ستادی نسبت به مراکز همسو و موازی در سطح کشور است و این تغییر رویکرد موجب ارتقا می­گردد.

معاون پژوهش حوزه تصریح کرد: بنده واقفم در این ایام معاونت که چه بسا مرکز، سختترین زمان مدیریت از لحاظ بودجه و من تبعه بوده اما با این حال کاری تعطیل نشده است گرچه کندی ای به وجود آورده است .

 بنده ضمن قدردانی و تشکر از زحمات حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای رضائی مهر دراین سال­ها امیدوارم تمام تلاشها و فعالیتهای ما مورد قبول امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف قرار بگیرد

پس از آن حجت الاسلام و المسلمین رضائی مهر به ماه مبارک رمضان، ماه توبه و استغفار اشاره کردند و عاقبت بخیری را برای همه ی مومنین مسئلت کردند

ایشان در خصوص تاسیس مرکز در سال 79  و فعالیتهای جهادی برای رونق آن گزارشی را بیان کردند  و افزودند: در این 9 سال که بنده در خدمت بودم دوستان و همکاران این مرکز روز به روز قدرتمندتر در فعالیتهای خود شدند به نحوی که تا قبل از سال 90 در کل 1 نرم افزار تولید شد اما از سال 90 تا کنون در حدود 32 نرم افزار به تولید رسیده است همینطور در بحث کتاب در 11 سال 45 جلد و در 5 سال 25 جلد نگاشته شد؛ در خصوص نشستهای علمی و کانون گفتمان دینی 130 نشست تا سال 90 و 380 نشست از سال 90 تا کنون برگزار گردیده است.

وی  این رونق را حاصل تلاشهای وافر و جهادی همکاران این مرکز شمرد و نیز از حضور پرتلاش و صبر و تحمل دوستان در این روزهای سخت بسیار تشکر کردند.

در پایان حجت الاسلام و المسلمین پور امینی از میزبانی و حسن برگزاری این جلسه تشکرنمود و ضمن بیان روایتی اظهار داشت: شبهه تعطیل نمی­شود بلکه تکثر وتنوع دارد و ما سربازان باید سردمداران پاسخ به این شبهات باشیم و به استقبال آن برویم

وی افزود : بنده هم امیدوارم با همین روحیه ای که دوستانمان تا کنون داشته اند ما را هم همراهی کنند و همچنین از مشورت­های حجت الاسلام و المسلمین رضایی بهرهمند شویم و در این مسیر ما را همراهی کنند.

در پایان لوح تقدیر از زحمات حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای رضائی مهر و حکم انتصاب حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای پور امینی توسط معاون محترم پژوهش حوزه های علمیه تقدیم ایشان شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *