بسم الله الرحمن الرحیم

پژوهش بایستی هم برای رسیدن به اوج قلّه‌ی علم و ایجاد مرجعیّت علمی و هم باید برای حلّ مسائل جاری کشور باشد. مقام معظم رهبری

به گزارش اداره اطلاع رسانی معاونت پژوهش حوزه پنجمین همایش «حدیث پژوهش» ۲۵ آذرماه سال جاری مصادف با روز پژوهش برگزار می شود.

دبیرخانه این همایش تا دهم آبان ماه، پذیرای مقالات دانشجویان محترم این دانشگاه می باشد.
محور همایش
علوم و معارف حدیث
شرایط متقاضیان
کلیه دانشجویان فارغ التحصیل یا در حال تحصیل دانشگاه قرآن و حدیث قم، پردیس تهران، مرکز آموزش الکترونیکی و اصفهان در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری
شرایط مقالات
هر نویسنده می تواند حداکثر دو مقاله به دبیرخانه همایش ارسال کند.
مقاله ارسالی باید بر اساس آیین نامه شیوه ی نگارش مقالات که در سایت حدیث اندیشه قابل دسترسی می باشد، نگارش یابد(قسمت «راهنمای نویسندگان»).
مقاله نباید تا کنون در هیچ همایش، جشنواره، مجله یا مجمع علمی ارائه شده باشد.
تذکر: در صورت ارائه ی آثار چاپ شده و نیز در دست چاپ به مدت یک سال از حضور وی در این همایش ممانعت به عمل می آید.
تاریخ برگزاری همایش
همایش در روز پژوهش(۲۵ آذرماه) سال ۹۳ برگزار می شود.
جوایز
به نفرات اول تا سوم لوح تقدیر و هدایای ارزنده ای تقدیم می گردد و در صورت تأیید دفتر مجله «حدیث اندیشه»، چاپ آثار برگزیده در اولویت قرار دارد.
دبیرخانه همایش
محل دبیرخانه: قم ـ بلوار ۱۵ خرداد ـ چهارراه نوبهار ـ انتهای شهرک جهاد ـ دانشگاه قرآن و حدیث ـ دفتر امور همکاری های علمی پژوهشی
تلفن تماس: ۰۲۵۳۷۱۷۶۱۴۵
مهلت ارسال آثار
دبیرخانه همایش تا دهم آبان ماه سال۹۳ آماده دریافت مقالات می­باشد.
نحوه ­ی ارسال آثار
کلیه ی مؤلفان محترم با مراجعه به سایت نشریه «حدیث اندیشه» به نشانی www.haditheandisheh.ir می بایست ضمن ثبت نام و انضمام فایل مقاله خود در قالب فایل WORD ، حضور خود در همایش را به دبیرخانه همایش اعلام کنند.
تذکر: مؤلف باید کلیه اطلاعات خواسته شده در سایت را وارد و از ثبت مقاله در سایت و انتساب آن به همایش حدیث پژوهش اطمینان حاصل نماید؛ در صورتی که در فرایند ثبت مقاله، اشتباهی از سوی نویسنده صورت گیرد، مسئولیت آن به عهده ی وی می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *