بسم الله الرحمن الرحیم

پژوهش، مقاومت و مسئله فلسطین

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با حضور در غرفه مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه، با تقدیر از فعالیت‌های این مرکز، گفت: پیگیر فعالیت های مرکز رسانه و فضای مجازی هستم و الحمدلله خیلی موفق بوده و برای موفقیت بیشتر دست اندرکاران این مجموعه دعا می کنم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین علی نکونام در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای علمی مراکز پژوهشی حوزوی با عنوان «مشکات» در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: کتاب پر ارزش ترین اشیا برای انسان است.

وی با اشاره به اینکه بهترین رفیق معلم کتاب است، مطرح کرد: آثار علما و دانشمندان بزرگ مانند سید بن طاووس، علامه حلی، خواجه نصیرالدین طوسی و … از طریق کتاب به ما رسیده است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه معلومات از طریق کتب به دیگر نسل‌ها منتقل شده است، عنوان کرد: از همین جهت نمی‌توان ارزش و قیمتی برای کتاب معین کرد.

وی با اشاره به اینکه زحمات بسیاری برای آثار موجود در نمایشگاه کشیده شده است، خاطرنشان کرد: در این کتب نیازهای جامعه تعیین و به آن‌ها پاسخ داده شده بود.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با بیان اینکه هیچ مکتبی به اندازه اسلام به علم، دانش، تعلیم و تعلم اهمیت نداده است، تصریح کرد: اهمیت اسلام به علم و دانش فوق العاده است.

وی با اشاره به اینکه باید قدر این زحماتی که در نمایشگاه کشیده شده دانسته شود، یادآور شد: تولید آثار این چنینی برای حوزه و دانشگاه اهمیت بسیاری دارد.

عضو جامعه مدرسین حوزه همچنین با حضور در غرفه مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه، با تقدیر از فعالیت‌های این مرکز، گفت: پیگیر فعالیت های مرکز رسانه و فضای مجازی هستم و الحمدلله خیلی موفق بوده و برای موفقیت بیشتر دست اندرکاران این مجموعه دعا می کنم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *