بسم الله الرحمن الرحیم

پژوهش بایستی هم برای رسیدن به اوج قلّه‌ی علم و ایجاد مرجعیّت علمی و هم باید برای حلّ مسائل جاری کشور باشد. مقام معظم رهبری

به گزارش روابط  عمومي معاونت پژوهش حوزه‌هاي علميه: در ادامه بازديدهاي استاني معاون پژوهش که در راستاي استقرار و تثبيت ساختار و زيرساخت‌هاي پژوهش حوزه‌هاي علميه صورت مي‌پذيرد؛ معاون پژوهش حوزه‌هاي علميه و برخي مديران ارشد اين معاونت با سفر به استان گلستان ضمن شرکت در جلسه شوراي حوزه و علميه استان و بازديد از برخي مدارس و مراکز حوزويٰ اين استان فعاليت‌ها و روند استقرار معاونت پژوهش حوزه استان را مورد ارزيابي و بررسي قرار دادند. در جريان اين سفر که روزهاي 30 و 31 ارديبهشت سال جاري صورت پذيرفت، هيئت معاونت در جلسه شوراي مديريت حوزه علميه استان به رياست آيت‌ا… نور مفيدي شرکت نمود. در اين جلسه معاون پژوهش حوزه‌هاي علميه در خصوص مقوله پژوهش در حوزه به ايراد سخن پرداخت. جلسه با نماينده ولي فقيه در استان گلستان و نيز بازديد از مؤسسه فرهنگي و کتابخانه بزرگ ميرداماد نيز از ديگر برنامه‌هاي هيئت معاونت در سفر به اين استان بود.
بنابر گزارش روابط عمومي معاونت پژوهش حوزه‌هاي علميه؛ حجت‌الاسلام والمسلمين عماد با حضور در جمع طلاب غرب استان در مدرسه امام خميني(ره) گرگان به تبيين ضرورت‌ها و راهکارهاي توسعه فعاليت‌هاي پژوهشي در ميان طلاب پرداخت. حجت‌الاسلام والمسلمين رفيعي مدير کل دفتر امور پژوهشي معاونت نيز با حضور در جمع طلاب شرق استان در آزادشهر به  ايراد سخن پرداخت.
جلسه با مديران و معاونان پژوهش مدارس استان، سخنراني در جمع طلاب خواهر مکتب الزهرا(س) و نيز جلسه با مدير و معاون پژوهش مرکز مديريت استان از ديگر برنامه‌هاي هيئت اعزامي معاونت در سفر به  استان گلستان بود. در اين سفر همچنين مرکز پشتيباني پژوهشي طلاب مرکز مديريت استان گلستان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و نیز معاون پژوهش حوزه‌های علمیه افتتاح گرديد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *