بسم الله الرحمن الرحیم

پژوهش بایستی هم برای رسیدن به اوج قلّه‌ی علم و ایجاد مرجعیّت علمی و هم باید برای حلّ مسائل جاری کشور باشد. مقام معظم رهبری

به گزارش اداره اطلاع رسانی معاونت پژوهش حوزه های علمیه، حجت الاسلام و المسلمین حقی دبیر کتاب سال حوزه در نشست خبری با اصحاب رسانه، از رونمایی سه اثر جدید معاونت پژوهش در حاشیه این همایش خبر داد.

در این نشست خبری که صبح امروز در سالن نشست های انجمن های علمی حوزه و با حضور نمایندگانی از رسانه های مختلف برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین حقی با اعلام خبر انتشار سه اثر جدید از معاونت پژوهش حوزه های علمیه، اظهار داشت: یکی از برنامه های هجدهمین همایش کتاب سال حوزه رونمایی از سه اثر قابل توجه از آثار معاونت پژوهشی حوزه های علمیه است که در حاشیه این مراسم انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: دو اثر از این آثار مربوط به اولویت های پژوهشی فقه سیاسی و اولویت های پژوهشی دانش فقه است که حاصل تلاش چند ساله در معاونت پژوهش است.

دبیر همایش کتاب سال حوزه اضافه کرد: اثر دیگر «فرهنگ واژگان پژوهش» است که آن هم  می تواند در راستای استانداردسازی فضای پژوهش و فضای دانشی حوزه های علمیه گام بسیار مهمی باشد.

لازم به ذکر است: هجدهمین همایش کتاب سال حوزه 7 بهمن ساعت 9 صبح در مدرسه امام کاظم(ع) با سخنرانی آیت الله مکارم شیرازی برگزار خواهد شد.

در این همایش آیت الله اعرافی مدیر و حجت الاسلام و المسلمین میرمعزی معاون پژوهش حوزه های علمیه حضور دارند.

 نمایندگان بیوت مراجع محترم تقلید، اساتید سطح عالی حوزه، پژوهشگران، نویسندگان، برگزیدگان دوره های مختلف کتاب سال، مدیران مدارس حوزوی و مدیران مراکز پژوهشی حوزه از مدعوین این دوره همایش هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *