بسم الله الرحمن الرحیم

پژوهش بایستی هم برای رسیدن به اوج قلّه‌ی علم و ایجاد مرجعیّت علمی و هم باید برای حلّ مسائل جاری کشور باشد. مقام معظم رهبری

به گزارش اداره اطلاع رسانی معاونت پژوهش حوزه، در شانزدهمین همایش کتاب سال حوزه که با حضور آیت الله حسینی بوشهری مدیر محترم حوزه های علمیه، حجت الاسلام و المسلمین عماد معاون پژوهش حوزه های علمیه، حجت الاسلام و المسلمین حقی دبیر کتاب سال حوزه و جمعی از صاحبنظران، اندیشمندان و فضلای گرانقدر حوزه های علمیه برگزار شد، از سند اولویت های پژوهشی دانش های دینی رونمایی شد.

در این مراسم که صبح امروز پنجشنبه 2 بهمن ماه در مدرسه عالی امام خمینی برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین عماد به ایراد سخنرانی پرداخت.

معاون پژوهش حوزه های علمیه با بیان اینکه تدوین این سند تاکنون در کشور انجام نشده و برای اولین بار در حوزه های علمیه در حال انجام است، خواستار توجه جدی مسئولان و مدیران حوزه به این امر و تامین مالی هزینه های تدوین این طرح شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید علی عماد، ایجاد سامانه نیازسنجی پژوهشی را از وظایف حوزه های علمیه برشمرد و خواستار همکاری همه بخش ها در این زمینه شد.

معاون پژوهش حوزه های علمیه رهنمودهای مراجع عظام تقلید در این زمینه را بسیار مهم ارزیابی کرد و خواستار استفاده از رهنمودها و نظرات این بزرگواران در این حوزه شد.

در ادامه این مراسم از سند اولویت های پژوهشی دانش های دینی رونمایی شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *