بسم الله الرحمن الرحیم

پژوهش بایستی هم برای رسیدن به اوج قلّه‌ی علم و ایجاد مرجعیّت علمی و هم باید برای حلّ مسائل جاری کشور باشد. مقام معظم رهبری

حجت‌الاسلام والمسلمین عماد، معاون پژوهشی حوزه‌های علمیّه به همراه جمعی از مسئولان معاونت پژوهش حوزه های علمیه و رئیس و اعضاء انجمن اخلاق انجمنهای علمی حوزه  با حضرت آیت‌الله ناصری دیدار کردند.

در این دیدار حضرت آیت‌الله ناصری در این دیدار با اشاره به اهمیّت و جایگاه رفیع اخلاق و تهذیب نفوس در حوزه‌های علمیّه، با استفاده از آیات قرآن و روایات معصومین علیهم السلام  نکات بدیع و گهربار اخلاق عملی را بیان نمودند.

ایشان در ادامه، یکی از توفیقات انسان را توبه به درگاه الهی دانستند. و اشاره فرمودند که یکی از ارکان توبه عظم و جزم  و تصمیم جدی بر ترک گناه در آینده می باشد.

در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین عماد، معاون پژوهش حوزه‌های علمیّه، گزارشی از عملکرد و فعالیّت‌های معاونت پژوهش حوزه‌های علمیّه ارائه و  اشاره ای به برنامه ها و اقدامات انجمن اخلاق انجمنهای علمی حوزه نمودند.

سپس حجت الاسلام غنوی عضو انجمن اخلاق و دبیر همایش ملی فلسفه اخلاق گزارشی از روند فعالیت انجمن و دبیرخانه همایش ارائه کردند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *