بسم الله الرحمن الرحیم

پژوهش بایستی هم برای رسیدن به اوج قلّه‌ی علم و ایجاد مرجعیّت علمی و هم باید برای حلّ مسائل جاری کشور باشد. مقام معظم رهبری

حجت الاسلام سید مصطفی ابراهیمی از برگزاری دومین دوره دانش افزایی  پژوهشی اساتید حوزه استان به مدت سه روز در مدرسه علمیه امام صادق (ع) خبرداد و گفت: این دوره با هدف ارتقا علمی وپژوهشی حوزه علمیه استان و با ارائه کارگاهی، توسط حجت الاسلام علی زینتی از اساتید  حوزه علمیه قم به مدت 27 ساعت به اجرا در آمد.

وی ادامه داد: در مرحله اول دوره دانش افزایی ،فنون ومهارت های پژوهشی به اساتید آموزش داده شد و مرحله دوم با هدف آموزش نگارش علمی و مشاوره ای و پژوهشی در پایان شهریور ماه برگزار خواهد گردید.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان قزوین همچنین در جمع اساتید شرکت کننده در دوره دانش افزایی، ورود به عرصه های علمی مورد تقاضای نظام و جامعه اسلامی در راستای تمدن نوین اسلامی را از رسالت اصلی فضلا و فرهیختگان حوزه برشمرد و با توجه به گستردگی نیازها و تقاضاها، خواستار تلاش مضاعف و جهادی اساتید شد.

شایان ذکر است، دوره دانش افزایی پژوهشی اساتید حوزه علمیه قزوین از دوم شهریور آغاز شد و تا امروز، پنجم شهریور ادامه دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *