بسم الله الرحمن الرحیم

پژوهش بایستی هم برای رسیدن به اوج قلّه‌ی علم و ایجاد مرجعیّت علمی و هم باید برای حلّ مسائل جاری کشور باشد. مقام معظم رهبری

به گزارش روابط عمومي معاونت پژوهش حوزه هاي علميه؛ تاكنون حدود 500 اثر علمي از سوي محققان، نويسندگان و پژوهشگران حوزوي به دبيرخانه دوازدهمين همايش كتاب سال حوزه ارسال گرديده است.
حجت الاسلام والمسلمين مهدي حقي دبير همايش كتاب سال حوزه در گفتگو با روابط عمومي معاونت پژوهش حوزه¬هاي علميه با اعلام اين خبر افزود:محققان و نويسندگان حوزوي كه چاپ نخست كتاب آنان در سال 1388 انجام گرفته است تا پايان تيرماه 1389 فرصت دارند دو نسخه از اثر خود را جهت ارزيابي و داوري در گروه¬هاي علمي ، به دبيرخانه همايش ارائه نمايند.
دبير همايش كتاب  سال حوزه همچنين از پذيرش پايان نامه¬هاي سطح 4 (دكتراي) حوزه كه در سال 1388 دفاع شده¬اند خبر داد و افزود: آثار رسيده در 13 گروه علمي ـ تخصصي ارزيابي مي¬گردد و از برگزيدگان، دردوازدهمين همايش كتاب سال حوزه كه زمستان سال جاري برگزار خواهد شد ، تجليل و تقدير به  عمل مي¬آيد.
دبير همايش كتاب سال حوزه گفت: به منظور تشكيل بانك اطلاعات پژوهشگران و آثار اين همايش ، فرم مخصوص با عنوان «فرم ثبت مشخصات نويسنده و اثر» تنظيم شده است كه صاحبان آثار دوازدهمين همايش كتاب سال حوزه با تكميل و ارائه آن به همراه اثر، نقش به سزايي در راه اندازي اين بانك دارند.
شايان ذكر است نويسندگان محترم مي¬توانند جهت كسب اطلاعات بيشتر در خصوص اين همايش به پايگاه اينترنتي WWW.ketabehowzeh.ir مراجعه و يا با تلفن 2914558 ـ 0251 تماس بگيرند.
همچنين فرم ثبت مشخصات نويسنده و  اثر در پايگاه اينترنتي همايش قرار داده شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *