بسم الله الرحمن الرحیم

پژوهش بایستی هم برای رسیدن به اوج قلّه‌ی علم و ایجاد مرجعیّت علمی و هم باید برای حلّ مسائل جاری کشور باشد. مقام معظم رهبری

به گزارش اداره اطلاع رسانی معاونت پژوهش حوزه، در متن حکم حجت‌الاسلام سید حسین میرمعزی خطاب به حجت‌الاسلام جواد اسماعیل‌نیا آمده است:

نظر به سوابق و شایستگی علمی و مدیریتی جنابعالی و با توجه به تصویب شورای سیاست گذاری جشنواره علامه حلی(ره)، بدینوسیله به سمت «دبیر نهمین جشنواره علامه حلی(ره)» منصوب می‌شوید.

امید است با توجه به شرح وظایف مقرر در آیین­ نامه­ های جشنواره و با بهره­ گیری از تجربیات ادوار گذشته، شاهد رشد و بالندگی در مجموعه دبیرخانه جشنواره علامه حلی(ره) و برگزاری مطلوب­تر جشنواره در دوره جاری باشیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین میرمعزی در این حکم مهم‌ترین اولویت‌های مدیریتی حجت‌الاسلام اسماعیل‌نیا را در دوره نهم جشنواره علامه حلی به شرح ذیل ابلاغ کرد:

1.   اهتمام به ارتقاء کمی و کیفی آثار شرکت یافته در دوره نهم

2.  ارتقاء سطح کیفی اجرای فرآیندها و اعتبار یافتگی افزون­تر نظام ارزشیابی و احراز برگزیدگی در آثار

3.  اشراف دقیق و اهتمام به اعتبار بخشی فرآیند برگزاری جشنواره ­های استانی و کاستن از نقایص مشاهده شده در برگزاری جشنواره­ های استانی در دوره هشتم

4.    کنترل و نظارت افزون­تر بر فعالیت­های دبیرخانه­ های استانی

5.   زمینه­ سازی و فراهم آوردن امکان تأسیس دبیرخانه­ های استانی افزون­تر بر برگزاری جشنواره استانی در چهار استان باقی­ مانده

6.   بازنگری در فرآیندها و دستورالعمل­های حاکم در اجرای جشنواره توسط دبیرخانه و ارائه راهکارها و پیشنهادهای بهبودبخش به شورای سیاستگذاری.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *