بسم الله الرحمن الرحیم

پژوهش بایستی هم برای رسیدن به اوج قلّه‌ی علم و ایجاد مرجعیّت علمی و هم باید برای حلّ مسائل جاری کشور باشد. مقام معظم رهبری

به گزارش روابط عمومی معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه؛ دبیر همایش کتاب سال حوزه در حکمی از سوی معاون پژوهش حوزه‌های علمیه منصوب گردید.
بنابراین گزارش، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدي حقی، با حفظ سمت مسؤولیت اداره امور محصولات پژوهشی معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه ، به عنوان دبیر همایش کتاب سال حوزه منصوب گردید.
در حکم انتصاب ایشان، اظهار امیدواری شده است تا با نظارت بر فرایند علمی مدیریتی دبیرخانه کتاب سال حوزه، حرکتی رو به رشد در برگزاری هر چه مطلوب‌تر این همایش ایجاد گردد.
دبیر جدید همایش کتاب سال حوزه در گفت‌وگو با روابط عمومی معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه؛ فعال‌سازی شورای سیاست‌گذاری همایش کتاب سال حوزه و نیز ایجاد رویکرد آینده‌نگرانه درجهت ترسیم سیاست‌های دستیابی به آینده مطلوب این همایش را از جمله برنامه‌های دوره مسؤولیت خود بیان نمود.
شایان ذکر است تاکنون یازده دوره همایش کتاب سال حوزه در راستای معرفی و تشویق آثار برتر نویسندگان و محققان حوزوی توسط دبیرخانه کتاب سال حوزه برگزار گردیده است.
يادآور مي شود پیش از این آقای علیرضا زهیری مسؤولیت دبیرخانه کتاب سال حوزه را به عهده داشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *