بسم الله الرحمن الرحیم

پژوهش بایستی هم برای رسیدن به اوج قلّه‌ی علم و ایجاد مرجعیّت علمی و هم باید برای حلّ مسائل جاری کشور باشد. مقام معظم رهبری

پایگاه اطلاع رسانی معاونت پژوهش به نقل از خبرنگار خبرگزاری حوزه در گفتگویی که با مدیر پایگاه حوزه انجام داد، اظهار داشت: دانشنامه معظم‌له با یک هزار و 587 مطلب شامل؛ چکیده پایان نامه، گزیده کتاب، مقالات و پرسش و پاسخ از هم اکنون در دسترس علاقمندان قرار دارد.

حجت الاسلام احمد اکبری افزود: این دانشنامه در 11 موضوع  پیرامون شخصیت رهبر معظم انقلاب مطالب ارزشمندی را به مخاطبین خود عرضه می‌کند.

وی ادامه داد:  ” زندگی نامه آیت الله العظمی خامنه‌ای”، ” اخلاق و ویژگی‌های رفتاری مقام معظم رهبری”، ” شخصیت و آثار علمی آیت الله العظمی خامنه‌ای”، ” خاطرات، حکایات و مقام معظّم رهبری”، ” مقام معظّم رهبری از نگاه دیگران” از موضوعات این دانشنامه می باشند.

این مدرس حوزه و دانشگاه بیان داشت: “مقام معظّم رهبری در آئینه شعر و ادبیات”، ” امام خمینی(ره) در نگاه مقام معظّم رهبری”، ” مقام معظّم رهبری در پرسش و پاسخ”، “رهبری در اینترنت و ویژه نامه‌ها” و” مقام معظم رهبری و نام‌گذاری سا‌ل‌ها” از جمله دیگر موضوعات این دانشنامه است.

لازم به ذکر است علاقمندان می‌توانند برای استفاده از درختواره این نمایه به آدرس اینترنتی ذیل مراجعه کنند؛

http://www.hawzah.net/fa/subject/subjects/8210

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *