بسم الله الرحمن الرحیم

پژوهش بایستی هم برای رسیدن به اوج قلّه‌ی علم و ایجاد مرجعیّت علمی و هم باید برای حلّ مسائل جاری کشور باشد. مقام معظم رهبری

به گزارش اداره اطلاع رسانی معاونت پژوهش حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین «جواد اسماعبل‌نیا»، ضمن سفر به آذربایجان شرقی، از اقدامات صورت گرفته توسط دبیرخانه استانی جشنواره علامه حلی(ره) در این استان بازدید کرد.

در این بازدید، معاون پژوهش حوزه علمیه آذربایجان شرقی و مسئول دبیرخانه استانی جشنواره، گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در این دبیرخانه ارائه کرد.

همچنین در جلسه شورای استانی جشنواره علامه حلی(ره) در آذربایجان شرقی که با شرکت دبیر جشنواره علامه حلی(ره)، مدیر حوزه علمیه استان و معاونان پژوهش حوزه‌های علمیه برادران و خواهران استان برگزار شد، مسائل کلی برگزاری جشنواره در این استان مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.

دبیر جشنواره در ادامه سفر خود به آذربایجان شرقی، با حضور و سخنرانی در مدارس علمیه صادقیه (خواهران)، ولیعصر(عج) و سفیران هدایت شهر تبریز، ضمن معرفی جشنواره به طلاب و مسئولان این مدارس، آنان را به شرکت در جشنواره علامه حلی(ره) و ارائه آثار پژوهشی خود تشویق کرد.

حضور در جمع طلاب و مسئولین مدرسه علمیه صاحب‌الزمان(عج) شهر مرند از دیگر برنامه‌های حجت‌الاسلام اسماعبل‌نیا در سفر به آذربایجان شرقی بود.

لازم به ذکر است جشنواره علامه حلی(ره) در برای نخستین بار در استان‌های آذربایجان شرقی و یزد بصورت استانی و دومرحله‌ای برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *