بسم الله الرحمن الرحیم

پژوهش بایستی هم برای رسیدن به اوج قلّه‌ی علم و ایجاد مرجعیّت علمی و هم باید برای حلّ مسائل جاری کشور باشد. مقام معظم رهبری

به گزارش اداره اطلاع رسانی معاونت پژوهش حوزه های علمیه؛ جلسه شورای سیاست گذاری کتابخانه های استان قم (مکتا) با حضور معاون پژوهش حوزه های علمیه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام والمسلمین میرمعزی معاون پژوهش حوزه های علمیه؛ مدیران کتابخانه ها را باغبانان بوستان های کتاب معرفی و از تلاش های آنها در فراهم آوری زمینه مطالعه پژوهشگران و دانش پژوهان تشکر کرد.

 در ادامه جلسه دکتر امیرخانی معاون کتابخانه ملی، ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع مدیران کتابخانه های استان قم، از تشکیل مجمع کتابخانه های تخصصی استان قم حمایت کرد.

وی در ادامه با اعلام خبر انتصاب حجت الاسلام والمسلمین عماد به ریاست موزه، کتابخانه و مرکز اسناد کتابخانه مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد با این انتصاب شاهد تعاملات بیش از پیش بین کتابخانه های استان قم با کتابخانه های بزرگ ملی باشیم.

در این جلسه همچنین زمینه های همکاری کتابخانه های عضو مکتا دراستان قم با کتابخانه ملی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد تفاهم نامه همکاری بین کتابخانه ملی و دبیرخانه مکتا تهیه و در اولین فرصت به امضای طرفین رسانده شود.

با امضای این تفاهم نامه امکان دسترسی پژوهشگران استان قم به منابع کتابخانه ملی از طریق کتابخانه های عضو مکتا فراهم می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *