بسم الله الرحمن الرحیم

پژوهش بایستی هم برای رسیدن به اوج قلّه‌ی علم و ایجاد مرجعیّت علمی و هم باید برای حلّ مسائل جاری کشور باشد. مقام معظم رهبری

در این جلسه که صبح امروز با حضور حجت الاسلام و المسلمین میرمعزی معاون پژوهش حوزه های علمیه، حجت الاسلام و المسلمین رحیمی معاون پژوهش ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش و آقای درودی مدیر امور استان های این ستاد برگزار شد، فی ما بین راهکارهای افزایش همکاری های دو طرف بحث و تبادل نظر شد.

حجت الاسلام و المسلمین میرمعزی در این جلسه خواستار تاسیس یک مرکز تخصصی تعلیم و تربیت شد و در این باره اظهار داشت: به جای تاسیس رشته تعلیم و تربیت بهتر است یک مرکز تخصصی براساس استانداردها و ضوابط حوزه و آموزش و پرورش تاسیس شود.

معاون پژوهش حوزه های علمیه، ایجاد یک مرکز پژوهشی و مطالعات تخصصی را از دیگر زمینه های همکاری دو طرف دانست و در این خصوص بیان داشت: آموزش و پرورش در صورت نیاز می تواند درخواست ایجاد یک مرکز پژوهشی و مطالعات تخصصی با محوریت پژوهشگران حوزوی را ارائه کند تا پس از بررسی اجرای آن در دستور کار قرار گیرد.

وی ادامه داد: خروجی های آن مرکز تخصصی می تواند در مرکز پژوهش ستاد همکاری ها به کار گرفته شود تا در آینده عده ای متخصص، متولی برنامه ریزی در امر آموزش و پرورش شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *