بسم الله الرحمن الرحیم

پژوهش بایستی هم برای رسیدن به اوج قلّه‌ی علم و ایجاد مرجعیّت علمی و هم باید برای حلّ مسائل جاری کشور باشد. مقام معظم رهبری

به گزارش اداره اطلاع رسانی معاونت پژوهش حوزه های علمیه؛ جلسات اول و دوم کارگروه ستاد هفته پژوهش جهت بررسی اولیه برنامه های پیشنهادی بخش های مختلف معاونت در هفته پژوهش برگزار شد.

این جلسات روزهای شنبه 17 و  یکشنبه 18 آبان ماه با حضور حجج اسلام و المسلمین هاشمی سرپرست اداره اطلاع رسانی و توسعه فرهنگ پژوهش، حسینی کاشانی نماینده مدیریت امور پژوهشی، سبحانیان مسئول امور معاونتهای استانی ، اندیشه مسئول دفتر معاونت پژوهش، بخشیان مدیر اداره اطلاع رسانی و آقای شایان فر مسئول اداره برنامه ریزی و نظارت در محل دفتر معاون محترم پژوهش برگزار شد و در خصوص برنامه های پیشنهاد شده برای بزرگداشت هفته پژوهش بحث و تبادل نظر شد.

دیدار با علما و مراجع حوزه در قم و اصفهان، برگزاری نشست خبری، برگزاری نمایشگاهی از آثار و محصولات معاونت پژوهش و بازدید مدیر و معاونین محترم حوزه های علمیه از انجمن های علمی حوزه، بازدید مدیران ارشد معاونت پژوهش از کتابخانه های بزرگ حوزوی و مدارس برتر آموزشی از جمله مصوبات این جلسات بود که جهت تصویب نهایی و بررسی بیشتر به شورای مدیران معاونت در هفته آتی ارجاع خواهد شد.

لازم به ذکر است: 25 آذرماه در تقویم رسمی به عنوان روز پژوهش نام گذاری شده و معاونت پژوهش حوزه های علمیه علاوه بر همکاری با سایر دستگاه های علمی پژوهشی کشور در این خصوص،  برنامه های مختلفی  برای اطلاع طلاب، محققین و پژوهشگران تدارک دیده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *