بسم الله الرحمن الرحیم

پژوهش بایستی هم برای رسیدن به اوج قلّه‌ی علم و ایجاد مرجعیّت علمی و هم باید برای حلّ مسائل جاری کشور باشد. مقام معظم رهبری

ه گزارش روابط عمومی جشنواره علامه حلی(ره)، حجت‌الاسلام والمسلمین «مجتبی گودرزي» گفت: بررسي آثار پژوهشي ارائه شده به دبيرخانه جشنواره به اتمام رسیده و جهت تأیید نهایی به شورای علمی جشنواره، به عنوان مرجع نهایی تعیین برگزیدگان، ارسال شده است.

وي با بيان اينکه 6076 نفر از طلاب خواهر و برادر سراسر کشور با ارائه 7231 اثر پژوهشي در جشنواره امسال شرکت کرده‌اند، افزود: این آثار شامل مقالات، کتب و پایان‌نامه‌های حوزوی ارائه شده به دبیرخانه مرکزی و سه دبیرخانه استانی جشنواره در استان‌های تهران، اصفهان و خراسان می‌باشد.

وی افزود: در پنجمین جشنواره علامه حلی، نسبت به دوره چهارم، شاهد رشد 13 درصدی شرکت‌کنندگان و رشد 15 درصدی دریافت آثار بوده‌ایم که این امر نشان‌دهنده استقبال روزافزون طلاب جوان حوزه از این جشنواره می‌باشد.

حجت‌الاسلام گودرزي اظهار داشت: مراسم اهدای جوایز برگزیدگان این جشنواره، روز پنج‌شنبه پنجم اردیبهشت‌ماه سال آینده با حضور مدیر حوزه‌های علمیه و سخنرانی یکی از بزرگان حوزوی برگزار خواهد شد.

دبیر جشنواره علامه حلی(ره) خاطرنشان کرد: شركت‌كنندگان در این جشنواره مي‌توانند به منظور اطلاع از فهرست آثار منتخب، از بیستم فروردین‌ماه به پايگاه اینترنتی جشنواره مراجعه نمايند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *