بسم الله الرحمن الرحیم

پژوهش بایستی هم برای رسیدن به اوج قلّه‌ی علم و ایجاد مرجعیّت علمی و هم باید برای حلّ مسائل جاری کشور باشد. مقام معظم رهبری

به گزارش اداره اطلاع رسانی معاونت پژوهش حوزه، جشنواره استانی علامه حلی که امروز در استان یزد برگزار شد، با معرفی افراد برتر به کار خود پایان دارد.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام و المسلمین عماد معاون محترم پژوهش حوزه های علمیه با عرض تسلیت ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا (س)، به بیان ویژگی های این بانوی بزرگوار پرداخت.

ایشان در ادامه به بررسی وضعیت موجود پژوهش در حوزه های علمیه پرداخت و با مقایسه وضعیت پژوهش در ایران و برخی کشورهای همسایه، خواستار توجه هرچه بیشتر مسئولان در این زمینه شد.

وی در ادامه این سخنرانی به بیان کارهای ارتقاء وضع موجود و رسیدن به وضع مطلوب در حوزه پژوهش پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین عماد با اشاره به برگزاری جشنواره علامه حلی در استان یزد، تلاش های مسئولان این همایش را در جهت ارتقاء سطح برگزاری همایش ستود و خواستار استمرار این تلاش ها در جهت ارتقاء هرچه بیشتر کمی و کیفی این همایش شد.

لازم به ذکر است: این همایش با حضور آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد، فرماندار یزد، مدیران استان، مدیر حوزه علمیه برادران و خواهران و اساتید و طلاب مدارس حوزه های علمیه استان یزد، از ساعت 9 صبح امروز دوشنبه 18 اسفندماه در مجتمع غدیر برگزار و در پایان از برگزیدگان این جشنواره تقدیر و تشکر شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *