بسم الله الرحمن الرحیم

پژوهش بایستی هم برای رسیدن به اوج قلّه‌ی علم و ایجاد مرجعیّت علمی و هم باید برای حلّ مسائل جاری کشور باشد. مقام معظم رهبری

به گزارش اداره اطلاع رسانی معاونت پژوهش حوزه: در جلسه ای که روز شنبه 9 آبان ماه در دفتر معاونت پژوهش حوزه های علمیه برگزار شد، دبیر اجرایی ستاد هفته کتاب از ارائه تخفیف ویژه خرید کتاب به طلاب  به مناسبت هفته کتاب خبر داد.

مجید غلامی جلیسه ، در این جلسه که با حضور حجت الاسلام و المسلمین عماد معاون پژوهش حوزه و حجت الاسلام و المسلمین هاشمی مدیر اداره اطلاع رسانی برگزار شد، با اشاره به برگزاری هفته کتاب از 24 آبان ماه تا 1 آذرماه سال جاری اظهار داشت: به مناسبت هفته کتاب تمهیدات لازم از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جهت ارائه بن خرید کتاب به طلاب حوزه اندیشیده شده است.

وی اضافه کرد: طلاب حوزه در این مدت می توانند کلیه کتاب های موجود روی سایت خانه کتاب را با تخفیف  ویژه15% بدون هزینه پستی دریافت کنند که این مطلب منوط به همکاری حوزه های علمیه می باشد.

وی  با اشاره به راه اندازی سیستم الکترونیکی خرید کتاب در سایت خانه کتاب اظهار داشت: این سامانه یک سیستم جامع برای خرید کتاب در سطح کل کشور است و تقریبا حدود 70000 جلد کتاب از 2000 ناشر معتبر داخلی بر روی آن قرار دارد.

دبیر اجرایی ستاد هفته کتاب با  اعلام آمادگی این ستاد در تهیه کتب مورد نظر حوزه های علمیه، ابراز داشت: وزارت ارشاد آماده است  در خرید کتاب برای مدارس علمیه، تهیه کتب دانشگاهی مورد نیاز طلاب حوزه و خرید کتاب های مخصوص سطوح مختلف حوزه با حوزه های علمیه همکاری لازم را انجام دهد.

لازم به ذکر است: سیستم جامع الکترونیکی خرید کتاب بر روی سایت خانه کتاب به آدرس http://www.ketab.ir/موجود است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *